NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, April 20, 2012

[FOTO] : Mahasiswa #AmanKampus Terus Berbakti - Pelajar #ProPembangkang Terus Berdemo!

Walaupun rakan sebaya mereka mengadakan demonstrasi dengan berkhemah di Dataran Merdeka, nampaknya ianya tidak melunturkan semangat Aspirasi Mahasiswa dari terus berbakti kepada masyarakat melalui program Jelajah Aman Kampus.

Kali ini Institut Latihan Perindustrian (ILP) Bukit Katil merupakan lokasi yang terpilih bagi menjayakan misi mereka mendekati dan mengenal pasti masalah yang dihadapi oleh masyarakat, golongan mahasiswa IPTA/IPTS serta penuntut di pusat-pusat kemahiran negara.

Untuk laporan [HARAPAN-ESOK] :

Apa aktiviti yang dilakukan oleh kedua-dua kumpulan ini...?

Mungkin foto-foto ini boleh menjelaskan perbezaan di antara pelajar yang benar-benar membawa suara dan Aspirasi Mahasiswa di antara pelajar yang hanya dijadikan 'alat politik' bagi menjayakan agenda politik pembangkang :














Jadi agaknya...

Yang mana lebih baik...?

Bagi saya yang pasti bukan Adam Adli and the gang!

Hahaha...

1 comment:

Yb Raz said...

SAPA AWEK BAJU PINK DALAM PIC MENYUMBANG BAKTI PADA MASYARAKAT...CUN GILA TU HEHEHE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...