NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, April 15, 2012

Terkini Dari Dataran Merdeka - Demonstran #MansuhPTPTN Mula Bertempur Dengan DBKL


Situasi di Dataran Merdeka makin 'panas' apabila demonstran Mansuh PTPTN engkar arahan DBKL agar khemah yang dipasang oleh mereka sejak malam tadi diturunkan serta bersurai dari kawasan tersebut.

Kumpulan demonstran yang kini lebih kurang 20 orang bertindak membentuk satu halangan bertujuan menghalangi pihak DBKL merampas khemah-khemah yang dipasang.

Tindakan para demonstran yang sengaja memprovokasi dan engkar arahan DBKL menyebabkan berlaku kekecohan.

Terkini pertelingkahan dan aksi tolak-menolak mula dilakukan oleh para demonstran :


Follow twitter @SuaraBaru13 - untuk mengetahui status terkini dari Dataran Merdeka.

1 comment:

Anonymous said...

sebenarnya ptptn menetapkan ijazah kelas pertama sebagai sasaran menukar daripada pinjaman kepada biasiswa adalah untuk melahirkan siswa yang mantap dari segi akademik dan berjaya dalam aktiviti luar yang lain. INI AMAT DISEDARI OLIH BANGSA CINA. hasilnya hampir 9,000 pelajar cina diberi kelepasan pembayaran balik dari sejumlah 12,000 pelajar yang mendapat pelepasan dan ini tidak difahami olih bangsa melayu, jadilah mereka seperti anjing menyalak bukit kerana tidak memahami matlamat sebenar ptptn. inilah bodoh dan bengongnya melayu dan cerdik dan pintarnya cina mengambil segala kesempatan yang kerajaan berikan. inilah yang sepatutnya diwar-warkan olih kerajaan bagi melawan fitnah pembangkang dan mahasewel tahap gaban ini. biarkan luncai terjun dengan labu-labunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...