NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, April 3, 2012

HOT : UMNO Kuala Langat Telan Duit Tabung Masjid & 35 Ekar Tanah Wakaf?

Apa sudah jadi...?

Ini dikatakan bukan cerita baru yang bertiup kencang di kalangan penduduk Kuala Langat, cerita yang mengatakan Nazir Kampung Masjid Sijangkang, Kuala Langat telah songlap habis duit tabung masjid yang berjumlah lebih RM100,000.

Selain dikatakan terlibat pecah amanah duit tabung masjid - masyarakat setempat juga mendakwa Nazir Kampung Masjid Sijangkang dan UMNO Kuala Langat terlibat dalam merampas 35 ekar tanah wakaf sekitar kawasan berkenaan.

Ramai penduduk Kuala Langat tahu akan kes ini termasuklah YB Dr. Ahmad Yunus ADUN di kawasan Sijangkang yang juga exco kerajaan negeri Selangor yang baru dilantik. Malah di laman facebook juga beberapa individu yang mendakwa mereka dari Kuala Langat ada berbicara mengenai kes ini.

Persoalannya, benarkah dakwaan dan cakap-cakap penduduk sekitar Kuala Langat kononnya Nazir dan UMNO Kuala Langat terlibat dalam salah laku dan pecah amanah ini...?

Untuk mendapatkan kepastikan, InsyaAllah saya akan ke Kuala Langat bagi mendapatkan penjelasan pihak terbabit sebelum saya ke Pantai Timur untuk program Jelajah Aman Kampus.

Jika benar buruk betullah perangai UMNO Kuala Langat ini...

Isk...isk..isk..

YY : Kita akan dapatkan kenyataan individu yang terlibat dalam masa terdekat!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...