NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, April 7, 2012

Peruntukkan Sebanyak RM211 Juta - Bukti PM @NajibRazak Komited Kembang Syiar Islam

PUTRAJAYA 6 April - Peruntukan lebih RM211 juta yang diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk pembangunan Islam di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur menunjukkan beliau begitu komited mengembangkan syiar agama itu.

Pendapat berkenaan diutarakan ahli jawatankuasa (AJK) surau Pangsapuri Indralok di Pantai Dalam, Sabri Pandak, 37 tahun.

Beliau yang ditemui pada majlis Perhimpunan Perdana Warga Agama/Qaryah bersama Perdana Menteri itu berkata, usaha murni Najib itu juga memperlihatkan kesungguhan Perdana Menteri untuk terus memelihara kesucian agama Islam di negara ini.

"Perdana Menteri tidak terlepas pandang untuk memberikan peruntukan memastikan kawasan masjid dan surau menjadi lebih ceria biarpun hanya melibatkan kawasan komuniti yang lebih kecil.






Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...