BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, April 8, 2012

#AspirasiMahasiswa Jelajah #AmanKampus Pecah Pagar Rumah Anak Yatim?

Dari blog Tentera Maya :
"Wow!! Gempak beb!! Mahasiswa Pro-Aspirasi rempuh rumah anak yatim kat Kelantan. 
Sebenarnya diorang ni telah adakan program ramah mesra kat sana..  
Memang terharu beb.. Murni kan? 
Tak macam Pro-M..  
Panjat Pagar, pecahkan pintu klinik bagai....  
Memalukan insan berstatus mahasiswa jer... 
Apa-apa pun.. 
ASPIRASI MAHASISWA AMAN KAMPUS SEMPOIIIII...."









KLIK UNTUK LIHAT FOTO SETERUSNYA
YY : "Biasanya masyarakat hanya meraikan kami setiap kali tiba musim bulan Ramadhan, selepas itu mereka lupakan kami..." - kata-kata penghuni Rumah Harapan Putera dan Puteri Taman Sabariah buat saya terkedu...

1 comment:

zakzak said...

sayu aku baca nota bro yg last sekali tu...

thanks for the entry.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...