NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, April 30, 2012

[VIDEO] : Rakaman Demonstran #Bersih Selamatkan 'Orang' Dilanggar @PDRMsia Didedahkan!



Saksikan demonstran Bersih 3.0 selamatkan 'orang' yang dilanggar oleh kereta milik PDRM. Untuk menyelamatkan 'orang' yang dilanggar. Para demonstran terpaksa terbalikkan kereta PDRM.

Seorang wanita individu yang merakam video terjerit-jerit dan memaki-hamun polis sebelum menyuruh para demonstran terbalikkan kereta tersebut.

Selepas kereta diterbalikkan, wanita tersebut menyuruh demonstran melarikan diri kerana bimbang kereta tersebut meletup.

Persoalannya...

Siapakah wanita itu...?

Jeng...Jeng...Jeng...

Nak tahu siapa...?

Jeng...Jeng...Jeng...

9 comments:

Anonymous said...

camera girl tu lah sebab masa berlari pun ada suara dia :))

Anonymous said...

Malaysiakini punya reporter aku rasa. Macam dirancang!

Shacklesmith said...

macam mana kereta polis tu nak meletup?

nmpk mcm enjin kereta sudah dimatikan melainkan lampu jer masih menyala.. kalau dicurah minyak pastu bakar konfemlah

bodoh betul reporter malaysiakini nie!! ni banyak sangat main Grand Theft Auto neh!!

Anonymous said...

wartawan malaysiakini ke bro? Kasi bongkar sikit betina mulut mcm sial tu YY!

Anonymous said...

setiap kelompok yang dibahagikan oleh penganjur perhimpunan...telah dilantik ketua bagi setiap kelompok...dan mereka akan diletaskkan beberapa bahagian tertemtu di sekitar kawasan sasaran. ketua2 nie..sudah dihantar kursus demontrans di indonesia...filipina dan ada pernah berguru di amerika syarikat. ertinya..mereka telah dilatih. dan tidak hairan..khabar yang menyatakan mereka ditaja/diupah/dibayar.

namun....kita tidak boleh menolak...kemungkinan jugak...di pihak pemerintah turut melakukan hal yang sama. berdasarkan khabaran yang diisyaratkan oleh ulama' para habaib Rsaw perihal perhimpunan2 semacam ini...adalah didalangi oleh hidden hand yang menyusup masuk e dalam dua-dua institusi politik kepartian..baik dari pihak pemerintah mahupun pihak BERSIH. sebab itu..ulama' hakiki menasihati dgn TEGAS kpd ummat islam...agar ELAK TURUN ke dalam perhimpunan2 semacam itu. KERANA IA ADALAH FITNAH!!

tapi..sayang...kita degil dan keras kepala...kernana terlalu mengikut rasa amarah yang tidak bertepi. tidak sedar hidden hand mengatur semuanya.

Anonymous said...

BAGUS DOK ADE BUAT RENUNGAN BUKAN IKUTAN. MEREKA SEMUA TELAH DIRASUK SETAN KUNING LEBIH KURANG MAMBANG KUNING PENYEBAB BERLAKUNYA HURU-HARA. MEREKA NI SEMUA HILANG PERTIMBANGAN. MEREKA BOLEH MEMBUAT APA SAHAJA SETELAH ARAHAN YG DIBUAT. MALAH MEREKA BERFIKIR MEREKA HEBAT PADA HAKIKATNYA MEREKA TELAH TERPEDAYA HASUTAN SYAITAN.

BANYAK HIKMAHNYA KALO KITA PERHATIKAN. INILAH CARANYA ORANG YG MENGIKUT NAFSU SONSANG SEPERTI IDOLANYA.

MEREKA SEMUA TELAH BERPALING ARAH DARI MEMINTA PERTOLONGAN KEPADA ALLAH. MALAH MEREKA MENGIKUT APA KEHENDAK IDOLANYA YG SONSANG NAFSUNYA.

MEREKA ITU BODOH SEMUA. MEREKA PENYOKONG YAHUDI LAKNATULLAH. ORANG SEPETRI MEREKA MENCARI SYAITAN, BUKAN SYAITAN MENCARI MEREKA!

eXception said...

FYI, video ni Mkini dah delete... He he he he he... Apsal diorang takut??

Yuseri Yusoff said...

Exception,

Hehehe. Malaysiakini biasalah bukan sekali dua mereka buat keje delete mengdelete ni. haha!

melayu cina india bersatu said...

harga petai sekarang berapa ya....? kalau nak buat kenduri, masak petai udang; petai tua ker petai muda????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...