BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 18, 2012

[FOTO] : Biro Pemuda UMNO Malaysia Ziarah & Bantu Bob Kuman - Kita Tak Paksa Bob Masuk UMNO Pun!


Pemuda prihatin...

Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Malaysia Saudara Jamawi Jaafar hari ini menziarahi Bob Kuman pelakon komedi yang kini berhadapan dengan masalah kesihatan yang semakin teruk.

Sebelum menziarah Bob Kuman Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Malaysia terlebih dahulu menziarah balu kepada Nasir P.Ramlee yang turut mengalami masalah ekoran rumah kediamannya bakal dilelong kerana kegagalan menjelaskan tunggakkan cukai pintu.

Selain Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO yang diwakili Jamawi Jaafar, Zed Zaidi serta Adam AF turut hadir menghulurkan sumbangan untuk meringankan beban yang dihadapi oleh Bob Kuman.


Alhamdullilah Pemuda UMNO menghulurkan sumbangan tanpa perlu mengemukakan pelbagai soalan berunsurkan politik sebagaimana qoute dari artikel Mazidul Akhmal Sidek :
Saya telah menelefon Bob sebelum jam 12 tengah malam tadi dan dia akan menghubungi institusi kewangan terbabit awal pagi ini untuk memohon akaun terbabit diaktifkan kembali. Sebaik akaun itu aktif semula, saya akan memaklumkan kepada semua pembaca melalui blog ini. 
Rakan saya, Razali bertindak menjawab pelbagai panggilan dan menjawab banyak soalan orang ramai berkata. 
"Bro, orang tadi telefon dan bertanya, awak dari cawangan PAS mana?,"ujarnya.

"Katakan kepada dia, kita bukan membantu orang berasaskan kepartian. Bob, kawan," balas saya. Kami berdua kemudian tersenyum.
Video akan dimuat-naik malam tadi.

Foto-foto ini dikirimkan oleh Blogger 1PELURU turut menyertai lawatan ziarah bersama Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Malaysia.

5 comments:

Anonymous said...

bukti bn lagi profesional dan tidak membantu berdasarkan parti..diharapkan pas dan ustaz azhar akan tambil membantu bob selepas ini..ustaz azhar kan idola bob..

Anonymous said...

Alhamdulillah.....

tp halal tak duit tu..? bukan duit jual AP kn..? ke duit NFC..? kah kah kah

JKKK Kota Sarang Semut said...

yg penting bukan duit lendir China doll

Anonymous said...

yang sah bukan duit baki bayar cina doll atau duit tadah ketayap minta derma.

Anonymous said...

Ini yg buat aq respek kat org BN nih...kalo pasai menolong sesama insan mmg depa xkira parti...sbb kalo puak sblh sanun tu..masyaAllah..pertolongan berdasarkn ideologi...

Yg sedihnya ada lak bila yg menolong ikhlas mnghulurkan bantuan di hina n di sindir pulak...mslhnya yg mnghina n mnyindir tu langsong xbuat apa2 utk meringankan beban insan yg malang itu...

Sebelum nak mngutok, mnghina n mmfitnah org len , lihat dulu samada diri n prjuangan diri itu benar2 ikhlas ...jgn jadi mcm ketam, nak ngajo org tapi diri sendiri pon jalan senget..

Pesanan utk anon 5.25

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...