NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, April 16, 2012

[HOT VIDEO] : Demonstran #MansuhPTPTN Muka Tak Malu - Ambil Makanan Dari SHEB Pemuda UMNO



Lihat aksi para demonstran yang pada awalnya tidak mengetahui apa itu SHEB yang mana ditubuhkan oleh Pemuda UMNO Malaysia serta dipertanggungjawabkan kepada Exco Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ketua Pemuda UMNO Bukit Bintang Tengku Azman.

Seorang budak cuba tunjuk pandai mempertikaikan lambang UMNO dengan mendakwa kedatangan SHEB adalah untuk mempengaruhi mereka supaya bekerjasama dengan UMNO/BN dan memancing undi.

Tapi akhirnya kena 'smash' terus terdiam...

Mula-mula mereka bertanya adakah makanan ini khusus untuk demonstran, apabila sukarelawan SHEB menjawab bukan dikhususkan untuk mereka, tetapi siapa mahu boleh ambil.

Tanpa sedikit rasa malu, mereka ambil makanan yang disediakan kepada golongan gelandangan!

Hoii...

Maki UMNO macam-macam akhirnya makanan dari Pemuda UMNO juga yang kamu jamah, dasar muka tak malu!

Sebab mahasiswa gila pro-pembangkang kepung petugas sukarelawan SHEB, seorang gelandangan tidak dapat ambil makanan...


Artikel semalam [KLIK SINI]

7 comments:

Anonymous said...

Dasar muka tak malu. Maki hamun orang! aku ni dok KL mmg setiap minggu van ni ada sekitar KL bg org takde rumah makan.

Bulan puasa dorang ada kt Masjid India la bodoh!

Anonymous said...

Kesian aney tu. termenung jauh... mmg pengacau la dorang ni bro!

Anonymous said...

Dana la, pancing undi la, bodoh punya budak! tak pasal2 kena smash dgn brader tu.

Sape nama brader yg jawab bdk2 bangang tu bro? Steady!

ptri said...

Ni la nama nya BERUK PR :D

Anonymous said...

Cakap mogok lapar! Amik makanan untuk siapa?

Anonymous said...

YY,

Dorang ni mana ada perasaan malu. Kalau mereka jenis tahu malu tak mungkin mereka sanggup makan makanan yang disediakan untuk golongan yang tak bernasib baik. PTPTN tak pernah memaksa untuk kita pinjam. Jika mampu gunalah duit sendiri. Pinjam itu untuk memudahkan orang miskin macam aku ini belajar. Alhamdullilah sekarang ada kerjaya dan setiap bulan aku jelaskan bayaran yang ditetapkan PTPTN. Sebab aku bimbang anak-anak orang miskin yang lain tak boleh pinjam jika aku tak bayar. PRU akan datang pasti undi aku bukan untuk PR!

-Bukan Mangsa PTPTN-

Anonymous said...

Orang bagi amik je la, benda free. UMNO bg beras amik, UMNO bg duit amik, UMNO bg makanan amik. Tapi mengundi pangkah bulan. Korang la bodoh bkn kami bodoh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...