NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, August 28, 2011

Mat Sabu, Normah, Seks dan Komunis...?

"Pengedaran video seks ini di sekitar Kuala Lumpur berlaku pada 24 dan 25 November 1999 beberapa hari sebelum pilihan raya umum ke-10 yang diadakan pada 29 November.
Katanya, terdapat dua video seks yang diedarkan serentak Iaitu satu berjudul “Siapa Anwar” manakala yang satu lagi berjudul “Skandal Seks Mat Sabu”, yang merujuk kepada Mohamad Sabu, ahli jawatankuasa kerja PAS pusat.

Zain yang pernah menjadi pegawai penyiasat kes Anwar akhir 1990-an berkata, beberapa ramai orang awam dari sekitar Kuala Lumpur yang menemui video-video ini yang dikatakan ditinggalkan di hadapan rumah atau pejabat atau lain-lain premis, tampil membuat laporan masing-masing dan menyerahkan video-video berkenaan kepada polis.

“Saya sendiri telah melihat video-video tersebut sekurang-kurangnya dua kali. Pertama kali adalah bersama dengan beberapa Pegawai Kanan Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur bagi menentukan klasifikasi penyiasatan yang betul.

“Kali kedua bersama mantan Datuk Bandar Kuala Lumpur ketika itu,  di pejabat KJSJ setelah Tan Sri Datuk Bandar terbaca berita mengenai edaran video ini di akhbar,”
Klik untuk bacaan selanjutnya...
Di atas adalah petikan The Malaysian Insider yang disiarkan  pada 21 April 2011. 

Lihat video di bawah, dengar dengan teliti fakta yang dikemukakan Mat Sabu 121.Saya dapat merasakan bekas guru yang mengajar mata pelajaran Sejarah ketika Mat Sabu di bangku sekolah mesti malu dengan kebengongan bekas pelajarnya.

Sudahlah dirinya bengong, dungu, bodoh, bebal (ada perkataan lain sila tambah), diajaknya pula rakyat Malaysia ikut jadi bengong macam dia.




YY : Hanya orang bengong yang sanggup dengar ceramah orang bengong...


1 comment:

BatuBurok said...

memang sakit mental bila kwn kwn ana pi pilih mat sabu menjadi timbalan presiden....aduhhh mat sabu!!!!!

maemae tk de ciri pemimpin langsung...tapi elok lah jgk pilih Mat sabu pasai lg nampak halatuju PAS di bawah mat tabu ni...haprak...kwn kwn pun dah ramai senyap senyap beralih arah demi kebaikan ummah...sybas kwn kwn...

anak ana yg kat tadika pun tahu sapa komunis , sapa pejuang kemerdekaan...talak otak lah ini olangggg....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...