NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 16, 2011

Eksklusif : BerSHIT Kantoi Gara-Gara Laporan The Jerusalem Post

Laporan The Jerusalem Post pada 9 Julai 2011 segmen Breaking News



BerSHIT mengatakan bahawa tindakan mereka mengadakan demonstrasi sabtu yang lalu adalah untuk mendesak SPR supaya menunaikan 8 perkara yang dituntut mereka. Itulah yang dicanangkan oleh mereka kepada seluruh rakyat Malaysia.

Mereka berkali-kali menegaskan bahawa gerakan kumpulan mereka bukan untuk menentang kerajaan tetapi cuma menuntut pilihanraya yang lebih adil diadakan oleh SPR. Namun laporan The Jerusalem Post tidak menyebut bahawa perhimpunan berkenaan adalah untuk menyerahkan memorandum mengenai 8 perkara yang dituntut mereka.

Sebaliknya laporan akhbar Yahudi Laknatullah ini, menyebut bahawa segerombolan manusia anti-kerajaan berhimpunan untuk menunjukkan kekuatan kepada kerajaan pimpinan Najib Tun Razak.

Hundreds arrested, tear gas fired in Malaysia protest

 
KUALA LUMPUR - Malaysian police fired tear gas and detained more than 500 people in the capital on Saturday in a bid to prevent thousands of anti-government protesters from putting on a massive show of strength against Prime Minister Najib Razak
 
Street protests are rare in this Southeast Asian nation, and foreign investors are worried that political unrest could delay economic reforms seen as essential to draw investment.
Terjemahan :

KUALA LUMPUR - Polis Malaysia melepaskan gas pemedih mata dan menahan lebih daripada 500 orang di ibu negara pada hari Sabtu dalam usaha untuk menghalang beribu-ribu penunjuk perasaan anti-kerajaan daripada terus menunjukkan kekuatan besar-besaran terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Demonstrasi jalanan ini jarang berlaku di negara Asia Tenggara, pelabur-pelabur asing bimbang bahawa pergolakan politik boleh melambatkan pembaharuan ekonomi yang dilihat sebagai penting untuk menarik pelaburan.

Dari laporan The Jerusalem Post ini jelas bahawa gerakan BerSHIT tempoh hari hanyalah berniat menjatuhkan imej negara di mata dunia sekaligus merencatkan pertumbuhan ekonomi negara kita.

Dalam masa yang sama cuba menunjukkan kepada pihak asing bahawa 'rakyat' menolak kerajaan pimpinan Najib Tun Razak.

Yahudi tidak mungkin mempromosikan sesuatu perkara yang mana kumpulan itu bukan proksi mereka. Bila melihat BerSHIT mendapat promosi di media yahudi yang cukup berpengaruh di Israel, ini membuktikan bahawa ada tokoh-tokoh dalam BerSHIT merupakan pendokong serta penyokong mereka.

Jawapannya sudah tentulah Anwar Ibrahim!

Mungkin laporan saya mengenai 6 wartawan asing yang dibawa ke bilik hotel oleh Anwar Ibrahim pada sabtu lepas mempunyai kaitan dan ada pihak bertindak menyalurkan maklumat kepada wartawan The Jerusalem Post yang berpengkalan di Jerusalem, Israel. Kerana kita sedia maklum bahawa negara kita tiada hubungan diplomatik dengan negara Israel laknatullah.


Untuk makluman The Jerusalem Post merupakan rakan kongsi dengan The Wall Street Journal yang mana memainkan peranan dalam 'Apology Tour' Anwar Ibrahim pada Ogos 2010. 

Malah The Jerusalem Post juga pernah melaporkan bahawa Anwar Ibrahim bakal perdana Menteri masa hadapan Malaysia sebagaimana di bawah :



Laporan The Jerusalem Post di SINI menggambarkan Anwar Ibrahim di laluan yang betul sebagai bakal Perdana Menteri selepas parti yang dipimpin beliau iaitu PKR  memenangi 31 kerusi dalam pilihanraya yang LALU.

Laporan tersebut ditulis oleh Shani Ross seorang wanita yahudi dari Institute for National Security and Counterterrorism (INSCT).

Kesimpulannya perhimpunan BerSHIT tempoh hari merupakan satu perhimpunan yang dirancang dengan teliti oleh Anwar Ibrahim dalam untuk menjayakan agenda peribadi beliau dalam meneruskan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.



YY : Apa komen PAS perhimpunan mereka disokong oleh Yahudi. Kalau nak bantu PAS usahkan yahudi, syaitan pun kito terimo..kor guano??

1 comment:

Anonymous said...

Bershit kantoi lagi..bershit bkn tuntut spr tapi agenda besarnya ialah jatuhkan kerajaan..

Mungkin masa Nuar minta pulus kat luar negara di khabarkan tujuan sebenar pd sponser yahudi yg tujuan sebenar bershit nak menjatuhkan kerajaan,,

Jijiknya si Nuar,,jijik dan kotor sungguh..busuk hati ko nuar!!! Petualang!!!

Allah mahu adil,,,yahudi sendiri kantoikan Nuar,,,

Kantoi kantoi lagiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...