NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, April 19, 2012

[VIDEO] : Demonstran #MansuhPTPTN Berdemo Sambil Beromen Di Dataran Merdeka



Hahaha...

Tahniah wahai pelajar-pelajar Pro-Pembangkang!

Tahniah kerana anda telah memalukan status mahasiswa di Malaysia...

Tahniah kerana menjadikan Dataran Merdeka sebagai dataran untuk bermadu asmara...

Mungkin disebabkan masyarakat tidak mahu melihat aksi asmara para demonstran yang terdiri dari pelajar 'gila' inilah yang menyebabkan mereka diserang malam tadi.

Malam tadi dilaporkan khemah-khemah pelajar 'gila' ini diserang oleh sekumpulan lelaki yang tidak dikenali. Tetapi aksi pergaduhan itu langsung tidak menarik perhatian pihak polis yang ada di kawasan sekitar.

Mungkin kerana polis sudah serik untuk mendekati golongan ini kerana kita tahu kumpulan ini memang selama ini sentiasa memburuk-burukkan imej mereka dengan tuduhan-tuduhan liar.

Saya dapat merasakan kumpulan yang menyerang mereka terdiri dari kalangan mereka sendiri, lakonan ini dicipta untuk menarik perhatian masyarakat kerana kita tahu demontrasi yang diadakan mereka tidak berjaya menarik sokongan mahasiswa-mahasiswa yang lain.

Tetapi seperti biasa, UMNO dan BN dipersalahkan oleh mereka.

Hoiii gila...

UMNO kalau nak turun serang masa mereka turun bagi makanan pun dah boleh serang, setakat 15 orang anak-anak kecil apalah sangat...

Kelmarin kamu jamah makanan Pemuda UMNO sediakan untuk gelandangan, hari ini kamu lemparkan fitnah UMNO...



Mana la emak bapak budak-budak ini...

Shame on you..!

Ketika mereka berdemo, berbaring sambil bermadu asmara. Aspirasi Mahasiswa terus melakukan bakti di mana Jelajah Aman Kampus hari ini akan kembali menjelajah 3 kampus berikut :


1 comment:

Anonymous said...

Laaa...kesian....terbawa-bawa ke tempat khalayak kot...

Untungnya seorang ibu/bapa mempunyai anak perempuan tersebut. Hidup..hidup...hidup...hidup PR!!!

-penglipurlara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...