NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, December 27, 2010

Terkini : Chegubard Tolak Jawatan Timbalan Setiausaha PKR?

Menurut maklumat yang baru diterima daripada sahabat dari Pulau Pinang, esok dijangka Chegubard akan mengadakan sidang media tergempar jam 11.00 pagi bagi menolak jawatan Timbalan Setiausaha PKR yang ditawarkan kepada beliau.

Malah ini hari juga dilaporkan bahawa Setiausaha AMK Pulau Pinang iaitu Syed Mikael meletakkan jawatan beliau di dalam parti itu sebagai tanda protes terhadap Shamsul Iskandar dan kepimpinan PKR.

Beliau juga menyatakan bantahan kehadiran Shamsul Iskandar sebagai salah seorang penceramah di Ekspo Muda Seberang Jaya.

Ini kerana Shamsul Iskandar Kemetot masih lagi dalam siasatan JPP. AMK Pulau Pinang juga menurut maklumat yang diterima tidak mengiktiraf Shamsul Iskandar sebagai Ketua AMK Pusat ekoran isu pemilihan PKR tempoh hari yang dikatakan berlaku ketidak-telusan.

Sekian berita ringkas dari Double Y.

2 comments:

Arif Omar said...

dia pun memang dah ditolak PKR. jadi pengemis le selepas ini. Tak kemana dia ni. cakap aje lebih. bungkus le. Tahunya hanya nak jadi calun aje.

tapi bagus juga dia lawan KJ sekali lagi. nak temngok juiga siapa bungkus. bungkus dua-dua makhluk ini lagi baik. aman malaysia.

selamat berblog. salam.

dzimba said...

Semua orang sudah lari bro.. kalau ada pun yang pekak ,tuli, atau bodoh sombong je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...