NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, December 8, 2010

Mengejutkan Saiful Bukhari Lumpuh Selepas Kembali Dari Mekah??





Saiful Bukhari Azlan yang seantero Malaysia mengenali beliau sebagai mangsa kerakusan Anwar Ibrahim telah selamat kembali ke tanah air selepas mengerjakan ibadah haji. Beliau berada di sana selama 42 hari sebagaimana ditulis beliau dalam blognya malah beliau juga memaparkan beberapa keping gambar sepanjang beliau di sana. Untuk tatapan pembaca bolehlah klik SINI

Saya dimaklumkan sepanjang berada di sana, beliau menjadi tarikan kepada para jemaah dari Malaysia malah ada yang bertanya sama ada benar atau tidak yang beliau telah diliwat oleh Anwar Ibrahim. Saya juga difahamkan yang Saiful berulang kali mengulangi sumpahnya di hadapan kaabah yang bahawasanya beliau memang diliwat oleh manusia durjana Anwar Ibrahim.

Kalau sayalah, jika perkara itu tidak terjadi kepada saya dan diupah untuk memburukkan seseorang, saya sesekali tidak akan bersumpah di tanah suci, waima dibayar sekalipun. Kerana umum mengetahui akibatnya bila kita melakukan sumpah palsu. 

Malah ada banyak khabar angin mengatakan yang Saiful tenat dan mengalami sakit misteri akibat dimakan sumpah laknat yang dibuat beliau, namun apa yang saya perhatikan sehingga kini mangsa kerakusan Anwar Ibrahim ini masih sihat walafiat malah mampu menyempurnakan ibadah haji.

Saiful telah berulangkali bersumpah, malah turut melakukannya di tanah suci Mekah.Saiful sihat dan selamat kembali ke tanahair, Saiful sempurna menjalankan ibadah haji. Siapa sebenarnya yang sakit dan gagal menyempurnakan ibadah haji?? Nak tahu klik SINI  dan SINI

So Anwar Ibrahim.. Saiful dah berkali-kali bersumpah ni, anda bagaimana????

4 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..SUMPAH MUBAHALAH JGN BUAT MAIN2. KLU DIA DI PIHAK YG BENAR INSYALLAH XDE PAPE LAA. TP KLU SEBALIKNYE, PHM2 AJE LAA. TU YG SI PELIWAT TU X BRANI SMPI SKRG TAKUT LE TUH HUHUHU

Anonymous said...

say arasa elok YB Anwar Ibrahi, terima cabaran mereka ini. Islam memang agama yan gadil dan saksama. jadi bersumpahlah dihadapan kaabah. biar kita lihat apa yang benar dan palsu.

Anonymous said...

kita hambanya x tau mana yng benar or mana yg salah... yg tuduh liwatpun: orang... yg kna liwat pun: manusia macam kita gak...yang komen pun insan spt kita...yang jawab komen pun manusia macam kita...YANG BOLEH CAKAP ITU INI BEGITU BEGINI...sumpahan tidak smstinya terus dibalas Allah, mungkin ada hikmah atau dibri peluang kpd mreka yang berdosa utk bertaubat dgn sumpah palsu..(saya bukan maksudkan tuan hj.saiful...).

Anonymous said...

saya memang setuju sesangat komen hambaAllah di atas agar yang ber-2 "peliwat n Diliwat" ni bikin satu tempat khas utk sama2 istiadat(hehehe) BERSUMPAH yg boleh disakdikan secara life oleh sesaper yg nk tngok... bukan apa...dah lama manusia duk crita itu ini tuduh tu tuduh ni..bikin gawat umat islam.. rasanya lepas bikin istiadat sumpahan ni msti tamat laa apa yang diprkatakan komen itu ini...yg bnyak tambah dosa jer.. setuju??????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...