NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, December 14, 2010

Percepatkan Kes Liwat, Rayu Bapa Saiful Bukhari Kepada Agong.


Hari ini bapa kepada Saiful Bukhari iaitu Azlan Mohd Lazim menyerahkan sepucuk surat kepada Yang di Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin memohon supaya kes liwat anaknya dipercepatkan.

Apa cerita brader Anwar kita bila mendengar rayuan yang dibuat oleh bapa Saiful Bukhari ini? Untuk rekod sehingga ke saat ini diberitakan sudah 27 kali brader Anwar Ibrahim menangguhkan kes liwatnya dengan mengemukakan pelbagai alasan.

Brader Anwar Ibrahim juga dalam kenyataannya hari ini ada berkata bahawa UMNO gentar dengan program jelajahnya mengenai wikileaks sehingga menggunakan Polis untuk menghalang sessi ceramahnya yang dijangka akan diadakan di seluruh negara.

Tetapi kita kata, yang gentar bukan UMNO, sebaliknya brader Anwar Ibrahim lah manusia paling gentar saat ini ekoran pendedahan yang dibuat oleh wikileaks beberapa hari lepas. Jika brader Anwar Ibrahim tidak gentar masakan sudah 27 kali menunda kes sehingga rakyat terheret sama dalam kancah peribadi beliau?

Nah.. bapa Saiful Bukhari meminta kes di percepatkan, malah Saiful sendiri kelihatan tenang serta mahu keadilan untuknya secepat mungkin.

Persoalannya kenapa Anwar begitu takut? Sedangkan Anwar mempunyai barisan peguam yang hebat-hebat? Apa yang ditakutkan oleh Anwar?

Yang hak pasti berdiri, yang batil pasti jatuh!

2 comments:

Anonymous said...

daiiiii machaaaaa...naa ANWAR BRO DAAA..SIVAJI THE BOSSSS..PADAYAPPA DAA.. lu olang ta boleh sabar ke? itu lah dikatakan mahkamah..kalau mau cepat lu bikin sendiri laa.. hidup anwar hidup azmin....SIVAJI THE BOSS DAAA

Anonymous said...

KLU TNGOK GAYE ANUWIKI PAKAI KOT WAKTU HADIRI PERBICARAAN NMPK MCM MAN IN BLANK JEK BROO. DAH XDE MODAL KEHKEHKEH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...