NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 31, 2010

Rakyat Kelantan Bantah, Pemimpin PAS Kempunan Malam Ini Tidak Dapat Layan Wali Band?

Kerana mendapat tekanan dan desakan banyak pihak akhirnya Kerajaan PAS Negeri Kelantan membatalkan hasrat mereka untuk beronggeng malam ini dengan lagu-lagu Wali Band.

Pada awalnya PAS berhasrat menjemput kumpulan dari Indonesia ini untuk sambutan ambang tahun baru di Stadium Sultan Muhammad ke IV.

Berita pembatalkan ini ada disiarkan dan dihebahkah di beberapa blog pro PAS. Berikut adalah teks yang disiarkan oleh blog pro PAS.

NI DISEBABKAN DESAKAN BANTAHAN KUAT DARI RAKYAT YANG MELIHAT ADALAH TIDAK PRAKTIKAL DIBUAT KONSERT BERMUZIK DI MANA BERLANGSUNG PADA MALAM SAMBUTAN TAHUN BARU DI MANA SELURUH DUNIA MENARI DAN BERDANSA MENGIKUT ALUNAN MUZIK MENYAMBUT TAHUN BARU MASIHI 2011

TOK GURU ARAHKAN DIBUAT SOLAT HAJAT PERDANA DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD IV

PROGRAM: SOLAT HAJAT PERDANA
WAKTU: SELEPAS ISYA
LOKASI:STADIUM SULTAN MUHAMMAD IV

SEMUA DIJEMPUT HADIR!!!
SOLAT HAJAT PERDANA AKAN DIIMAMKAN OLEH IMAM MASJIDIL HARAM MEKAH'

TURUT SERTA DALAM SOLAT HAJAT PERDANA PIMPINAN PAS NEGERI KELANTAN MENTERI BESAR NEGERI KELANTAN, TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ SERTA PIMPINAN PAS NEGERI KELANTAN 


Kerabu Bersuara 

Sorry pemimpin PAS, rakyat Kelantan pun tidak suka dengan anjuran konsert ini sebab itulah mereka tolak, tapi yang hairannya siapa punya idea yang jemput Wali Band ini?

Teringat pula Dewan Pemuda PAS yang pernah membantah konsert Adam Lambert, tapi dalam kes ini bukan mereka yang memulakan bantahan. Tetapi rakyat Kelantan yang bantah. Maka kempunanlah Pemuda PAS nak layan Wali Band malam ini. Kah Kah Kah..

PAS PIS PUS..

p/s : Double Y mengucapkan selamat tahun baru 2011 kepada semua pembaca. 

1 comment:

Unknown said...

Salam Tuan,
Mohon link ke blog tuan.
Mohon berkongsi perjuangan.
Terima kasih

http://empayar-pemuda.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...