NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 16, 2010

TERKINI : MP PR JADIKAN DEWAN RAKYAT MACAM ZOO!!!

Hari ini persidangan Dewan Rakyat kecoh gara-gara sikap Ahli Parlimen PR yang menjadikan Dewan yang mulia ibarat sebuah pasar, malah tidak keterlaluan kita katakan mereka ibarat 'beruk' yang berada di dalam zoo-zoo di seluruh tanah air.

Mereka juga menyeludup masuk sepanduk 'Kanggaroo' untuk menyerang YDP Speaker, sungguh memalukan bila melihat perangai Ahli Parlimen pembangkang, mereka dilihat lansung tidak menghormati kemuliaan dewan.

Sebenarnya mereka cuba memperlihatkan kepada rakyat bahawa berlaku ketidak adilan di dalam dewan yang mulia kerana Anwar Ibrahim ada diberikan peluang untuk membela diri, tetapi beliau tidak melakukannya sebaliknya MP-MP PKR terus menerus menghina Speaker dan Parlimen.

Menurut MP kota Belud beliau berkata hari ini adalah 'hari paling hitam dalam sejarah' bila MP Pembangkang cuba mentafsirkan peraturan mesyuarat mengikut citarasa mereka sendiri.

Dewan Rakyat sepatutnya tempat untuk membahas serta membentangkan usul yang boleh memberikan kebaikkan kepada rakyat, tetapi MP Pembangkang dilihat lebih cenderung memperjuangkan nasib Anwar Ibrahim daripada nasib rakyat.

Inilah jadi bila samseng jalanan diberikan mandat untuk bergelar Yang Berhormat. Pada saya mereka ini setaraf dengan 'beruk' di zoo, malah saya boleh katakan perangai 'beruk' lebih mulia daripada mereka.

Hoii budak sekolah bermesyuarat lebih berdisiplin dari korang lah!!! Tak Malu ke rakyat tengok? BODOH!!!


P/S : Gambar di ambil daripada twitter YB Khairy Jamaluddin dan Sdr. Shahnor Jasin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...