NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 10, 2010

Mengejutkan Bila Ramai Menteri Rupanya Peminat Namawee??

Gambar di atas di petik dari blog Dr.Novandri

Hari ini boleh dikatakan seluruh dunia blog menceritakan akan perihal Namawee masuk Parlimen, malah heboh juga diperkatakan mengenai si Namawee ini buat Parlimen macam bapak dia punya hotel.

Saya pun hairan kenapa begitu istimewa sekali layanan pak menteri terhadap Namawee ini. Kenapa kita kata dia istimewa? Yelah, masuk Parlimen pun tak perlu mematuhi 'dress code' yang ditetapkan.

Cuba kita perhatikan 'dress code' antara Namawee dengan Armand Perkasa, gambar saya petik dari blog Papagomo di SINI

Mengenai Namawee yang tidak mematuhi etika berpakaian untuk ke Parlimen juga ada di ulas oleh Dr.Novandri. Belum habis isu Namawee dapat layanan istimewa daripada Dato Nazri, timbul pula isu yang kononnya seorang lagi Timbalan Menteri ada menghubungi Namawee untuk berjumpa. Perkara ini dikhabarkan oleh blogger Keris Putera

Mungkin Timbalan Menteri tersebut menghubungi Namawee untuk menyatakan kesudian beliau menaja filem terbaru Namawee berjudul Nasik Lemak 2.0 yang dikatakan mengalami masalah dana.

Aneh bila manusia yang menghina lagu Negaraku, menghina azan, memaki -hamun TNB secara terbuka ini rupanya sungguh istimewa di mata pak menteri kita.

Namawee tidak melakukan apa-apa kesalahan, cuma keliru. Hahahaha... Orang melayu yang bakar gereja sedang merengkok dalam penjara sekarang ini oiii.. Namawee bebas berkeliaran, malah berkeliaran di bangunan Parlimen lagi tu.. Hahahahaa Nasib kau la melayu!!!

2 comments:

anaklangkawi said...

Bodoh piang punya Menteri kalau mamat racist ni ditatang..

anakbangsa said...

menteri tu yg keliru kot.x fham sistem perundangan di msia akhir2 zaman ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...