NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, December 7, 2010

PANAS : PDRM Tak Hormat Masjid - YB Zuraida Kata!!


Sebentar tadi selepas makan tengah hari saya sempat membelek-belek blog rakan-rakan seperjuangan. Tiba-tiba saya terjumpa satu artikel yang disiarkan oleh blogger JoeZuax . Untuk tatapan saudara boleh klik di atas pautan yang saya sertakan.

Dalam kenyataan itu Zuraidah yang disiarkan oleh blog Anwar Ibrahim itu bagi saya jelas merupakan satu fitnah yang besar terhadap PDRM serta Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS). Di mana Mak Lampir ini cuba mempersoalkan tahap profesionalisme PDRM kerana tidak menghormati masjid. Untuk bacaan saya pinjam 'print screen' yang dibuat oleh JoeZuax untuk tontonan pembaca :


Pihak PDRM yang menjalankan tugas mereka dituduh oleh Mak Lampir ini sebagai tidak menghormati masjid  kerana dakwa beliau Polis melepaskan gas pemedih mata ketika orang bersolat? Sekarang saya hendak bertanya kepada Zuraidah Seksi ini siapa yang sebenarnya tidak menghormati masjid?

Untuk lebih adil saya paparkan dua keping gambar ketika berlansungnya demontrasi oleh puak beruk PR.


Lihat dua keping gambar di atas, siapa yang dilihat tidak menghormati masjid? Mereka dilihat berkasut memijak tempat umat Islam beribadat. Lihat pula video yang disiarkan oleh Panglima Perang Cyber

Jika diteliti dari dua keping gambar yang dirakam oleh lensa Minaq Jinggo ini apa pendapat saudara pembaca? Dimana kelibat Polis yang dikatakan tidak menghormati masjid sebagaimana didakwa oleh Zuraida? Mana mungkin brader Minaq Jinggo tidak sempat merakam walau sekeping gambar PDRM melepaskan gas pemedih mata ketika jemaah sedang bersolat??

Isu kedua dibangkitkan oleh Zuraida adalah GAPS merupakan sebuah kumpulan yang berunsurkan perkauman, di sini saya hendak bertanya kepada Zuraida, GAPS hanya menyerahkan memorandum melibatkan 30 salahlaku kerajaan PR di Selangor, ianya sedikit pun tidak berkaitan dengan perkauman. Takkan Zuraida begitu bodoh tidak dapat membezakan hal ini?

Ada ke kumpulan GAPS masuk ke kuil, tokong, gereja untuk menyerahkan memorandum tersebut? Setahu saya GAPS berkumpul di Stadium Merdeka, apa yang perkaumannya wahai Zuraida bahlol oii..?

Kesimpulannya saudara pembaca, YB Zuraida ini cuba menbangkitkan rasa benci masyarakat kita terhadap Polis serta melakukan fitnah terhadap GAPS. Alahai Zuraida.. Piirahhh!!

18 comments:

Hahn said...

Ada juga parti tempat pompuan mulut jahat berteduh.

Dari pergi menyundal ke apa baik pulak PKR untuk dia.

Anonymous said...

CIBAI LU ZURAIDAH

Anonymous said...

Ini adalah komen murahan oleh seorang yang bergelar YB. Mungkin bagi mencari publisiti murahan. Mungkin juga menunjukkan sikap dan moralnya yang murahan dari parti yang murahan.

Jeffry said...

ZURAIDAH MUKE KUDE KATE POLIS X ADIL? EKELEHHHH..PSL DAH TERLAMPAU ADIL LE SI TERESA SUCKING KOK AJAK NYANYI 'NASYID' RAMAI2 KT DLM MESJID TU..CIPETT AA LU KUDE!! KEHKEHKEH HARKKKKK PTUIHHHHHH!! >:D

Anonymous said...

haram jadah anak haram perempuan tu...

Tamingsari said...

Nasib muka mak lampir hodoh, kalau lawa, lama dah jadi mangsa Aljuburi...

Tp dia nie stim kot tengok abang nuar, sbb tak abis-abis puji nuar.

Ke nuar dah buat sesuatu kat dia? haha....

Kalau dia mengadu pada polis nanti, wajib polis buat dono je...

baru dia tahu...

hahahaha.

blogenstarz said...

Memang BANGSAT pompuan ni.
Kalau POLIS tak hormat Masjid.....
Mengapa dia besengkokol dengan kafir harbi didewan perhimpunan cina selangor pd pagi sebelum demotrasi bermula.
Lepas tu biarkan penganutnya menjerit2 mcm orang gila !

Lihat gambar2 dia di
http://blogenstarz.blogspot.com

link me !

Double Y said...

Salam semua perjuang.

Terima kasih di atas feedback yang anda berikan.

Bloggenstarz saya sudah linkkan blog anda.. Salam perjuangan bro!

dzimba MMIM said...

salam bro..mohon dilinkkan kalau masih ada kekosongan tempat

tkasih

Anonymous said...

apaaaaa yb mak lidah biawak tu kena butuh dek cifut babi kat masjid..


ooooo bukan laaaaaa


dia membutuhi dirinya sendiri

pundek konek robek lah lu zuraidah

Muhammad Azli Shukri said...

salam, blog tuan sudah dipaut.

dzimba MMIM said...

terima kasih..pautan sudah dilakukan

salam perjuangan

Wak Jengkol said...

Salam ziarah...blog tuan wak dah paut sekali...

Salam perjuangan..


Wak J

Anonymous said...

amendelaaa pompuan ni..........bodo....kuat makan semut.....

Anonymous said...

kalau sesak2 sangat....setakat rm20 aku sanggup la bayar sekali main dengan pompuan nih...
tu pun kena tutup muka dia...
kalau tak tutup...batang pun tak keras...

Anonymous said...

100 orang mendoakan bangsat.... akan menjadi bangsat lah akhirnya.... InsyhAllah. Mulut celupar macam nuar aljuburin

Anonymous said...

Muka nya RM1 pun tak laku... macam bontot ayam kena air aje...eee gelinya..

Anonymous said...

longkang kalau di cuci bersihlah jugak tapi kalau mulut di cuci hari2 tapi berbau busuk tandanya bahagian mulut tersebut telah pun mempunyai virus yang perlu di ubati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...