NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 23, 2010

Logo 1Malaysia Haram, Logo Rocket Halal?

Ekoran tindakan kerajaan Negeri Selangor mengharamkan sebarang penggunaan logo 1Malaysia di sekitar Selangor, saya tertarik dengan kenyataan BODOH Ronnie 'The Babi' yang disiarkan di dalam The Star.

KLANG: Selangor has banned advertisements on billboards that feature the 1Malaysia logo. . The 1Malaysia logo is a political logo, said state Housing and Local Government Committee chairman Ronnie Liu, adding that this contravenes local by-laws. . . “You don’t see any billboard in Selangor carrying the PKR, PAS or DAP logo,” he told The Star, adding that the prohibition was not a new development.

Betul ke tiada sebarang logo yang dibawa PKR, PAS dan DAP? Ronnie The Babi cuba menipu lagi nampaknya, untuk membuka mata Ronnie The Babi yang dah sedia rabun ini kita bagi dia satu gambar. 

 
Gambar di atas ini menatang apa Ronnie? Itu Rocket Cafe tiada sebarang unsur politik kah? Apa Ronnie The Babi nak jawab sekarang? Ini kedai BAK KUT TEH terletak di  SS2/63.

So Ronnie The Babi, lu ada berani kasi turunkan ini signboard?

Nampak sangat yang Pakatan Haram ini mula gentar dan goyang telur dengan kejayaan aspirasi yang dibawa oleh DS Najib. Sehinggakan logo pun mereka takut.

Ronnie..Lu Memang Celako!!

Sumber gambar : OutSyed The Box

4 comments:

Anonymous said...

Rocket??? bodoh punya parti.

Yuseri Yusoff said...

Ok bro Kedah Senang TQ. Saya akan pautkan Kedangsenang.blogspot di sini

Anonymous said...

RONNIE CUBA NAK NAIKKAN BALIK NAMA DIA YG DH JADI BANGKAI B*B* LA BRO. TU PSL DIA JADIKAN 1MSIA ALASAN UTK NAIKKAN NAME ROKET KOMUNIS PLAK...HARKKK PTUIHHH!!

dzimba said...

Kasi hentam kuat kuat Bro.. jangan kasi chance.. gua sokong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...