NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, December 18, 2010

Mari Baca Betapa Bebalnya Setiausaha Dewan Muslimat PAS Melaka.


Hari ini ada satu laporan yang disiarkan di dalam Haprakdaily mengatakan bahawa UMNO biadap kerana menggunakan masjid kononnya untuk meraih pengaruh serta sokongan rakyat.

Malah tindakan UMNO menggantung bendera di pagar masjid Bukit Katil untuk menyambut kedatangan YAB Perdana Menteri digambarkan sebagai satu tindakan biadap oleh Setiausaha Dewan Muslimat PAS Melaka Hajjah Kintan Man (gambar).

Katanya lagi tindakan UMNO ibarat menepuk air di dulang terpercik ke muka sendiri. Untuk bacaan lanjut saudara pembaca boleh membaca kenyataan bodoh seorang Setiausaha Dewan Muslimat PAS Hajjah Kintan di SINI

Benarkah PAS tidak pernah mengantung sebarang bendera di masjid? Benarkah? Benarkah? Mari kita lihat siapa yang tepuk air di dulang lalu terpercik ke muka sendiri. Kita bagi satu gambar untuk tatapan Hajjah Kintan yang barangkali sudah 'buta' dek kerana terlalu mendewakan DAP.

Di atas adalah gambar sebuah masjid di Pokok Sena iaitu kawasan seorang Ahli Parlimen PAS yang umum tahu tahap kebebalannya bila berbicara, siapa lagi kalau bukan Mahfuz Omar. Adakah itu tidak jijik di mata Hajjah Kintan?

Bagaimana pula dengan demo air yang diadakan baru-baru ini di Selangor? Jelas bukan Islam cuba keluar masuk ketika azan dilaungkan dan ketika umat Islam hendak menunaikan solat, tidak jijik ke di mata Hajjjah Kintan?

Bagaimana pula dengan gambar di bawah ini, bertuala dan berkeliaran di dalam masjid, tidak jijik ke di mata Hajjah Kintan?


Nampak sangat Hajjah Kintan mengeluarkan kenyataan tanpa menyelidik terlebih dahulu, di mana akhirnya jelas menunjukkan yang Hajjah Kintan selaku Setiausaha Dewan Muslimat PAS seorang yang 'bebal'.

Sekarang saya hendak tanya dengan Hajjah Kintan, siapa yang menepuk air di dulang lalu terpecik ke muka sendiri?

12 comments:

Gerakan Timur said...

Sabar bro...

Mmg spesis dewan muslimat pas macam tu.. tak banyak baca, tapi tunjuk hero. Klu ingat2, diorang ni sume sama IQ dengan dr. lalok, ahli club of stupidity yang dipengerusikan oleh mat pus.

Anonymous said...

rujik fakta dahul;u sebelum buat kenyataan. payah la nak habak...kesianaannnn.

shah johan said...

bodoh btingkat2...

Anonymous said...

Bila membaca.. byk pulak menghafal dan malas nak buat rujukan..ni la hasilnya. Berlagak jaguh tapi bahalol,kadiol n tolol mcm toyol.

Anonymous said...

tak tahu dh nak ckp parti neraka kahanat nie..cina masuk masjid,india masuk masjid..hindu masuk masjid tak tutup aurat tak bersuci tak segala2 nya ,berak tak basuh ...pas ckp bole....celaka BESAR la pAS ni...doa sgt Nik aziz NI MAti ni cepat dapat bala dari allah....celaka punya melayu

Anonymous said...

sampai skrg dok ingat muslinah PAS peluk cina bod=gel adun selangor sambil nangis>>>>>>>>>>>apa la bodoh sgt melayu ni..baik jual babi la lagi bagus

Anonymous said...

Salam semua,

Biasanya geng2 muslimat ni tak ada menda nak cakap. Depa nak cari publisiti macam dongok2 pus yang lain.. takada punca maka depa pun cari jalan nak dapat publisiti.. Inilah cara yang mereka pilih.Main hentam samberono....

Double Y said...

Terima kasih kepada semua pemberi komen. Saya hargai kesudian saudara semua singgah membaca artikel di blog saya.

Terima kasih rakan-rakan...

belalang said...

hee.. teringat kata2 seseorang... " CARA DUDUK, CARA BERJALAN, CARA MEMANDANG NAMPAK MACAM BODOH..." tetapi nanti dulu jgn buat konklusi melulu , kena tunggu bila di BERCAKAP baru boleh disahkan tahap KEBODOHAN DAN KETOLOLAN org itu.

so mcm mana bila S/u dewan muslimat PAS tu lepas bercakap?

hah.. bukan aku yg cakap dia BAHLUL engko org yg cakap he..

abd naser bin bedu said...

Tumpang tanya.... hajah kintan su muslimah PAS tu janda ker ada laki...
kalau janda suruh jer dia gi tonggeng stor kunyit dia kat anuar al juburi...kalau ada laki... mungkin si hajah kintan tu dah monopous... sbb tu dia meroyan... laki dia dah tk selera ngan dia... bahaloll betol...

reena said...

Di terengganu semua surau, masjid dan pasti pas ada bendera pas sperti mereka je la yg Islam. Riak dan suka mengutuk. Saya tawar hati bila lalu. Macam markas politik

reena said...

Semua surau, masjid dan pasti pas ada bendera pas, mcm markas politik. Hanya mereka je la yg boleh masuk. Saya tawar hati bila lalu. Mereka tunjuk riak seolah-olah mereka je la yg terbaik. Sedihnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...