BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 30, 2010

ANWAR IBRAHIM PERKUDA AHLI PKR? - GOBALAKRISHNAN

Nampaknya kesabaran Gobalakrishnan terhadap Anwar Ibrahim sudah sampai ke penghujungnya. Hari ini Gobala meluahkan lagi perasaan marahnya terhadap Anwar Ibrahim di laman twitternya.

Jika sebelum ini Karpal yang menyeru supaya Anwar Ibrahim bertaubat, hari ini Gobalakrishnan juga mengambil langkah yang sama dengan menyeru supaya Anwar bertaubat dari terus perkudakan ahli serta penyokong sendiri.

Saya sempat 'capture' dua tulisan Gobala di laman  twitter untuk tatapan pembaca, jelas nampak parti PKR bakal hancur, gara-gara kerakusan ketua umum mereka sendiri. 




Ini bukan kita yang cakap Anwar Ibrahim suka perkudakan ahli dan penyokong sendiri, tetapi Gobalakrishnan yang cakap. Gobala sudah lama dalam PKR sejak tahun 1999 lagi.

So totok PKR masih nak percaya dengan Anwar Jubor lagi? Bertaubatlah!!!

2 comments:

Anonymous said...

DULU kudakan Zaid skrg zaid xde perkudakan ahli yang buta hati pulak...Anwar kan slalu main kuda jantan

Anonymous said...

Bila anwar dah tak ada orang nak dikudakan percaya lah anwar akan kudakan lobang bontot sendiri tungguuuuu....kpada gobala sudah2 le tu...orang dah lama tinggalkan anu tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...