NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, September 21, 2011

HOT : Senarai Nama Warga Bangladesh Yang Berdaftar Dengan SPR Didedahkan...


Di atas adalah nama 3 individu yang berasal dari Bangladesh tapi telah menetap di Malaysia melebihi tempoh 10 tahun dan mereka telah diberikan status kewarganegaraan.

Dalam tangan saya, lengkap nama 14 orang tersebut namun buat masa ini cukuplah sekadar 4 nama didedahkan untuk menjawab pembohongan blogger muka tak malu si MiloSohai dan Naib Presiden PKR si Fuziah Salleh.

Ikut rekod dua-dua manusia ini memang sudah banyak kali dikesan menipu. Fuziah Salleh perancang isu Lynas manakala MiloSohai pula bertindak sebagai 'kambing hitam' yang akan memainkan apa saja propaganda yang direka sendiri oleh troopers mereka.

Mengikut dakwaan pembangkang, warga Bangladesh ini diberikan kerakyatan untuk memenangkan BN di kerusi parlimen/dun yang dilihat sukar untuk BN tembusi. Maksud mereka adalah warga-warga Bangladesh ini akan didatangkan secara berkelompok dalam parlimen tertentu untuk memangkah undi dalam PRU13.

Bila saya meneliti maklumat 14 individu ini jelas mereka bermaustatin di setiap negeri di Malaysia. Tidak pula saya jumpa mereka ini menetap di tempat yang sama.

Hari ini saya berikan 4 nama warga Bangladesh yang kini adalah warganegara Malaysia yang sah .Terima kasih kepada ejen saya yang bernama Jason Bourne dari FBI kerana mengirimkan senarai nama warga Bangladesh ini.

Hahaha...


Hafiz Ahmed Patwari nombor mykad 641001-71-5607 belum lagi disahkan sebagai pengundi kerana rekod SPR permohonan beliau masih diproses. Nampaknya kod 71 bakal menghantui pemimpin-pemimpin import pembangkang sebagaimana yang berlaku isu #mismahgate.

Nama ke-2 pula :


Ismail Bin Abdur Rahman nombor mykad 750225-79-5039 menetap di Kluang Johor. Beliau adalah pemilih yang sah sebagaimana rekod SPR.

Nama ke-3 pula :


Md Safawat Hossain nombor mykad 490116-71-5003 menetap di Hulu Selangor beliau juga merupakan pengundi yang sah mengikut rekod SPR.

Nama ke-4 pula adalah :


Abdul Malek Bin Abd Mazid nombor mykad 361110-71-5159 menetap di Kalabakan Sabah dan sah pengundi SPR. Empat nama yang didedahkan ini tiga antara mereka kod kelahiran adalah 71 sebagaimana kod mykad milik Badrol Amin, Zuraida Kamaruddin, Azmin Ali dan Wan Azizah 'korea'. 

Dengan saya ada lagi 10 nama yang berdaftar sebagai pemilih dengan SPR. Namun perkara mustahak perlu ditekankan di sini adalah sejak 8 tahun yang lalu hanya 37 warga yang berasal dari Bangladesh diberikan status kerakyatan manakala 14 adalah pengundi.

Jadi sebagai penutup untuk sessi 'geli-geli' dengan MiloSohai dan Fuziah Saleh, sila kemukakan senarai nama warga Bangladesh yang didakwa beribu-ribu orang yang kamu katakan. Kita tunggu kita cabar...

Semalam MiloSohai 'up' jumlah dari ribuan kepada ratusan ribuan bersandarkan sumber Wikileaks. Dulu dia keji Wikileaks kerana mendedahkan rangkaian kabel yang mengatakan Anuwar Brahim meliwat sekarang blogger ini 'berTuhankan' Wikileaks...

Isu mismahgate kantoi mereka mainkan isu kod 71, selepas kita dedahkan bahawa pemimpin mereka pun menggunakan kod 71 mereka diam seribu bahasa. 

Alih-alih laman web Bangladesh digodam dan kenyataan Perdana Menteri Bangladesh diubah-suai kononnya Najib Tun Razak sendiri mengatakan dalam perbincangan sesama mereka. Walhal PM Bangladesh dalam perbincangan dengan Najib Tun Razak mereka membincangkan berhubung program 6P yang berjalan dengan jayanya.

Disebabkan bimbang orang percaya berita palsu tersebut kedutaan Bangladesh telah menafikan perkara tersebut. KLIK SINI untuk bacaan saudara pembaca.

Akhir sekali jangan gelar individu-individu ini orang Bangladesh kerana mereka adalah warga Malaysia yang sah dan fasih berbahasa Melayu, mempunyai keluarga di Malaysia dan ada semangat patriotisme lebih dari ManoHARAM.

Pendek kata apalah malang bloggers pembangkang KANTOI ALL THE TIME...!!!


YY : Menitik air mata tengok orang bodoh percaya bulat-bulat apa yang ditulis oleh blogger pembangkang. Bodoh sangatkah pengikut PR sehinggakan tidak menyelidik terlebih dahulu sesuatu berita sebelum bertindak mempercayainya...?

3 comments:

hafiz said...

Terbaik Bro...

Anonymous said...

kalau dah pemimpin dan blogger pakatan tu bodoh wal penipu, for sure penyokong2 pakatan lagi bodoh wal penipu..

org bangladesh yg dah jadi warganegara tu fasih berbahasa melayu. tu taiko2 pakatan esp dalam dap celaka tu apecer? bahasa melayu/malaysia macam haram!

Unknown said...

Memang bodoh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...