NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, September 21, 2011

HOT : Pengikut Tegar Hajjah Sitt Al-Wuzara Ditahan Penguatkuasa Singapura...


Muhammad Asysari Johann Bin Mohammed Asni Hasibuan budak biadap yang sebelum ini galak mencabar umat Islam dan menghina junjungan Nabi Muhammad S.A.W dilaporkan telah ditahan reman oleh pihak berkuasa Singapura.

Kini beruk ini berada di penjara untuk proses siasatan lanjut yang mana dilaporkan pihak berkuasa di sana ingin menjejaki beberapa lagi rakan beruk ini yang turut terlibat dalam menghina Islam di laman facebook mereka.

Kumpulan facebook AMS dilaporkan menafikan penahanan beruk ini dengan tujuan meredakan kegelisahan geng murtad mereka yang kini mula berada dalam ketakutan. Untuk yang tidak mengenali beruk dalam gambar di atas beliau merupakan pengikut tegar Hajjah Sitt Al-Wuzara yang secara terang menghina Islam malah beberapa pihak mula marah dengan tindakan yang sama sekali tidak boleh dimaafkan.

Antara petikan daripada laman facebook beruk ini :







Baca kembali artikel panas sepanjang Ramadhan lalu KLIK SINI  berhubung kewujudan kumpulan murtad yang turut disertai oleh beberapa pemimpin PR di Malaysia.

Manakala ada pihak yang cuba bunuh Hajjah Sitt Al-Wuzara pula saudara boleh KLIK SINI...


YY : Harap janganlah ambo selisih dengan budok dalam gambar ni.... 



5 comments:

Anonymous said...

Respect dengan polis Singapura kalau mereka mengambil tindakan tersebut untuk mengelakkan sensitiviti ugama. Polis/kerajaan Malaysia? malas cakap la amaran tak habis-habis.

Anonymous said...

Bunuh jer!

Anonymous said...

barua lakhanat ni kalau dapat kat aku confirm aku kasi tinggal nama jer...

pejuang hamas...

Anonymous said...

PADAN MUKA NGAN THE BODOH AD THE BANGANG PENGIKUT NI...AKU AKAN SENTIASA AKAN PIJAK MUKA PUKI BERUK NI KLU JUMPA..!!!!

Anonymous said...

Harap muke je comel, badan hot tpi otak x de! Lebih jahil dr masyarakat Jahiliah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...