NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, September 10, 2011

#marxsabu Nak Saman UM & TPM Bila Nak Saman Penyebar Rakaman Perbualan Panas Tu...?

He's Not Paranoid...He's Just A Stupid Communist...

Isu komunis Mat Sabu dilihat hampir 'klimaks' apabila Mat Sabu dilaporkan menghantar notis kepada Utusan Malaysia supaya menarik balik laporan berita bertarikh 27 Ogos 2011 dalam masa 24 jam atau Utusan akan berdepan dengan tindakan saman. Selain Utusan Malaysia, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin turut akan disaman oleh Mat Sabu.

Manakala Ketua Penerangan Pemuda  UMNO Datuk Seri Naina Merican pula akan disaman berhubung dakwaan penyelewengan  bil pembayaran perubatan kepala lututnya yang tercabut skru. Tak mengapalah wahai Mat Sabu, sebagai warganegara Malaysia bro Sabu berhak untuk saman sesiapa sahaja.

Mahkamah tidak pernah menetapkan bahawa orang berfahaman komunis dilarang menyaman mana-mana pihak, jadi wajarlah Mat Sabu teruskan sahaja hajatnya itu. 

Isu komunis bagi saya kecil punya hal, disebabkan komunis populariti Mat Sabu naik mendadak mengalahkan populariti Anwar Ibrahim. Yang patut Mat Sabu beri perhatian adalah isu yang telah menjejaskan imej dan moralnya sebagai pemimpin no.2 dalam parti Islam PAS.

Iaitu kes perbualan lucah diantara Mat Sabu dan Normah yang didakwa dirakam pada tahun 1994 iaitu tahun Mat Sabu tengah hangat dilamun asmara dengan bini orang. Rakaman tersebut mencatat jumlah penonton yang boleh dikategorikan sebagai 'pecah panggung' kerana dalam masa 48 jam sahaja video tersebut  telah ditonton oleh 12,057 penonton.

Isu ini sepatutnya diberikan keutamaan kerana boleh menjejaskan peluang Mat Sabu bertanding di kerusi parlimen dalam PRU kelak. Malah blogger 1peluru juga dengan berani mendesak agar Mat Sabu jangan segan-segan saman beliau jika suara dalam rakaman berkenaan bukan miliknya.

Sehingga ke saat ini tiada sebarang kenyataan penafian daripada pihak PAS atau Mat Sabu sendiri berhubung pendedahan rakaman perbualan lucah tersebut. 

Tahun 2011 nampaknya ada dua tayangan blockbuster, dulu video 'ngentot' amoi oleh idolanya kini rakaman perbualannya pula menjadi tayangan hangat di alam maya.. 

Nak layan Mat Sabu 'mengayat'  KLIK SINI...



YY : Mat Sabu bawa watak ala-ala filem Ibu Mertuaku di kubur Mat Indera... KLIK SINI...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...