NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, September 9, 2011

[Video] : Bekas Perajurit Gempur Ibu Pejabat PAS - #marxsabu Terkucil?




YY : Undi bekas perajurit, balu-balu perajurit dan anak-anak perajurit sudah tentu PAS takkan dapat... hehehe...



2 comments:

Anonymous said...

Undi bekas perajurit, balu-balu dan anak-anak perajurit sudah tentu PAS takkan dapat.... hehehe....

Yang aku tak boleh nak terima ni pasai ada di antara pesara-pesara tentera dan polis yang masih menyokong Parti PAS dan Pakatan Rakyat tu pasai apa? terang-terang mereka ini mengangap perjuangan anda semua sebagai pengkhiant dan bukan hero, bagi PAS hero mereka adalah Komunis.

Lihat saja lah mereka sering mencela, mengeji, memaki hamun, mengherdik, menyumpah dan berbagai lagi terhadap anggota keselamatan semasa mereka ini berdemo. Ini menunjukkan mereka sedikit pun tidak menghargai jasa dan pengorbanan angota-angota keselamatan kita.

Maka jika masih ada angota-angota dan pesara polis dan tentera yang masih menyokong perjuangan parti PAS ini aku anggap suatu perkara yang amat ganjil lah dan tak sepatutnya berlaku.

warga sebelum merdeka

Hatimaknak said...

Hati saya terlalu tersentuh sehingga megalirkan air mata tatkala melihat penhujung video tadi yang memainkan lagu untuk perajurit kita dgn berlatar belakangkan perajurit sedang bertempur. Saya harap semua orang dapat menghargai jasa2 mereka terutama kepada mereka-meraka yang telah terkorban....Alfatihah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...