NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, September 21, 2011

HOT : Rakaman Suara 'Lucah' YB DAP Pula Tersebar...?



Opps... ini bukan rakaman lucah harap maaf. Cuma rakaman suara YB DAP hamun kakitangan Majlis Perbandaran Kajang.

Dari SelangorDaily.com
Sejak kematian Teoh beng Hock, DAP Serdang terus menunjuk taring mereka apabila memaksa surau dan masjid mengadakan majlis untuk mereka jika mahukan sumbangan kewangan dari kerajaan Negeri Selangor.
Di sebalik semua ini terdapat satu nama yang merencanakan pelbagai agenda jahat DAP Selangor ialah bekas Setiausaha Politik Lim Kit Siang iaitu Puan Lee Kee Hiong. 
Kes penyalahangunaan peruntukan di DUN Seri Kembangan yang meyebabkan Teoh Beng Hock membunuh diri tidak akan selesai jika Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia tidak menyiasat Lee Kee Hiong ini. 
Lee Kee Hiong adalah mentor kepada ADUN Seri Kembangan, Ean Yang Hian Wah semenjak Ean menjadi ahli DAP. Lee Kee Hiong dan Ronnie telah menyokong Ean menjadi pengerusi DAP Selangor sehingga hari ini. 
Ean dipilih kerana dia senang dikuasai oleh Lee dan Ronnie.
Di belakang tabir DAP Selangor Lee merencana semua usaha menambah dana politik DAP melalui “mark up” harga dengan kontraktor. 
Lee menggunakan bapa saudaranya dan juga seorang kontraktor , Lee Wye Wing untuk memanipulasi invois dan harga sesuatu barangan ya ng dibekalkan atas peruntukan DUN Seri Kembangan. Modus operasi yang sama digunakan di kawasan-kawasan DUN Selangor milik DAP yang lain. 
Selepas 2008, Lee telah menjadi pengurus kepada peruntukan DUN Ean, Ronnie dan Lau Weng San. Ia diatur sebegini kerana syarikat Lee Wye Wing dapat diguna untuk mendapat projek kecil dengan peruntukan DUN. 
Lee Kee Hiong juga menyuruh Teoh Beng Hock menyediakan invois yang telah dinaikan harga. Jadi puncak sebenar Teoh disiasat oleh MACC adalah penyalahan yang dilakukan oleh Lee Kee Hiong tetapi tidak ada orang tahu perkara ini kerana Lee tidak dikenali oleh orang ramai. 
Lee yang sekarang ini merupakan Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang sangat berpengaruh dalam DAP Selangor kerana beliau bukan sahaja menguasai Ean tetapi juga merupakan orang kanan Lim Kit Siang.

YY : Ini macam ke YB punya cakap... belum pegang kuasa negara lagi... 



1 comment:

Anonymous said...

Ore kelate kato,
tak apo Nik Azis ado..boleh dakwah isle kor ore cino DAP..bagi reti adab. Lepas tuh PAS skali lingkop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...