NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, September 19, 2011

HOT : Pemuda PAS Pusat 'Bantai' YB ManoHARAM Yang Mengalami Masalah #BNPhobia

Gambar Paria ini wajib diterbalikkan dalam artikel anda.


"Wahai YB ManoHARAM, ada budak bantai you la YB... You mahu diam ke?"

Hahaha...

Kisah mengenai YB Kota Alam Shah yang menghina doa dan bendera Malaysia masih lagi diperkatakan oleh sesetengah pihak. Walaupun ManoHARAM telah membuat permohonan maaf dan menarik balik status di facebooknya. Hati kita sebagai rakyat Malaysia masih terguris kerana ada individu yang menghina bendera Malaysia ketika kita menyambut bulan Kemerdekaan dan Hari Malaysia.

Ekoran mulut sial yang dimiliki oleh YB ini, Pemuda PAS Pusat telah menegur tindakan-tindakan pemimpin Pakatan yang tidak tahu jaga mulut. Alhamdullilah dalam PAS masih ada yang memiliki 'telur' sebagaimana lelaki normal yang lain.

Tindakan Naib Ketua Pemuda PAS Raja Ahmad Al-Hiss menempelak pemimpin celupar ini memang saya sokong sebagaimana disiarkan dalam TMI hari ini, tindakan menghina bendera Malaysia jelas melambangkan bahawa pemimpin-pemimpin DAP tidak berjiwa patriotik dan ada semangat sayangkan Malaysia.

Laporan The Malaysian Insider 19 September 2011
Bagi mereka, cita-cita mendapatkan kuasa untuk memerintah negara mengatasi segala-galanya. Maka tidak mustahillah bila seorang yang berstatus YB pun tidak boleh berfikir secara rasional serta gagal memisahkan antara semangat patriotisme dan semangat kepartian.

Mungkin juga MahoHARAM ini hidup dalam keadaan halusinasi, ialah sehinggakan melihat bendera Malaysia pun beliau terbayangkan bendera BN. Jika tidak diperiksa saya khuatir YB MahoHARAM bakal mengalami masalah mental kerana terkena sampuk 'BN Phobia'.

Mula-mula YB ini persenda doa orang Islam sebagaimana saya tuliskan di SINI KLIK... tidak belajar dari kesilapan, YB biaDAP ini menghina pula bendera Malaysia dan mengatakan Pakatan ingin menggantikan bendera baru jika memerintah kelak KLIK SINI...

Sebelum berkuasa pun mereka di kalangan YB biaDAP ini tidak sensitif terhadap perasaan umat Islam dan sudah berani menghina Jalur Gemilang yang dibanggakan oleh semua rakyat Malaysia. Bayangkan apakah yang akan mereka lakukan jika mereka berkuasa kelak.?

Keharmonian kaum dan sikap hormat-menghormati antara satu sama lain yang diperjuangkan oleh kerajaan BN dari dulu hingga kini sudah tentu bakal hancur malah tidak mustahil ketegangan kaum mungkin berlaku, maklumlah kalau dah YB mereka sendiri tak hormat kaum lain, inikan pula penyokong mereka.

Pendek kata YB nya bodoh sudah tentu penyokongnya bangang...

Hahaha...

Tapi adakah Naib Ketua Pemuda PAS bakal 'swing' kenyataannya bila 'digeletek' oleh abang besar mereka iaitu DAP sebagaimana dilakukan oleh Ostat Tantawi sebelum ini?

Sama-sama kita tunggu...



YY : Gedeber pemuda PAS weii.. demo Hudud depan HQ DAP sekali nak tenguk... kikiki...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...