NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, September 17, 2011

Lepas Hina Doa Orang Islam, Kini ADUN DAP Hina Bendera Pula...



Tempoh hari mamat celaka ini mengejek doa masuk ke tandas yang diamalkan oleh orang Islam di laman facebooknya. Kali ini paria ini menghina pula Jalur Gemilang, kononnya jika mereka memerintah kelak bendera Malaysia akan ditukar kepada yang baru.

Cerita mengenai paria ini mengejek amalan doa orang Islam saudara pembaca boleh klik SINI

Selepas Mat Sabu menjulang komunis sebagai hero dalam peristiwa Bukit Kepong, kini muncul lagi manusia biadap dari kalangan DAP. Nampaknya pembangkang menyambut Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia melalui cara menghina para pejuang-pejuang negara dan menghina Jalur Gemilang.

Manoharan a/l Sialan... gua nak cakap dengan lu, kalau lu tinggal India sana... Lu mau meniaga kacang butir dengan kayuh itu basikal pun belum tentu dapat...

Dasar paria...

Malas taip panjang-panjang sendiri baca komen paria di laman facebooknya...



Inikah mentaliti seorang yang bergelar Yang Berhormat?

Bendera pun dikaitkan dengan BN...

Nampak sangat pembangkang sekarang ada penyakit 'BN Fobia'...

Mereka tahu rakyat dah makin menolak mereka...

Anyway nak tak nak gua nak ucap juga selamat ulang tahun untuk penyokong-penyokong orang GILA...

Ulang tahun apa?

16 September adalah hari ulang tahun untuk orang bengong yang percaya cakap orang GILA!


"kalangan orang gila yang meraikan PM mereka.."



YY : Buta-buta kena kencing dengan Anwar... alahai...



2 comments:

Tumpang Sekaki said...

Kalau mengikut fatwa mazhab Nikki-Azizzi org bukan Islam dibolehkan menghina apa2 pun bersangkutan agama Islam dengan alasan mereka bukan Islam, yakni dibenarkan.

Ini pula menghina bendera negara sendiri, apa ada hal ...

Anonymous said...

Kalau sial ni hina doa orang islam, apa yang orang islam kat malaysia ni tunggu lagi. kasi mampus je pariah ini. keling tak boleh bagi muka memang anak gampang. aku rasa dah sampai masanya orang islam sembelih mereka ini termasuk kafir laknat yang lain tu. ini bukan soal politik, ini soal maruah. pernah orang islam hina sigampang ini sembah lembu bodoh?Hal bendera tu cubalah tukar kalau anak kena halau dengan orang melayu. siapa yang design bendera itu? kalau sikeling ni nak tukar bermakna dia hina orang melayu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...