BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, September 20, 2011

HOT : Gambar Anak Dara Mat Sabu, Anaknya Comel Pula #marxsabu


SHAH ALAM, 20 Sept -- Nurul Huda, 28, anak kedua Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu, menunjukkan salinan laporan polis yang dibuat selepas rumah mereka di Seksyen 19 di sini, nyaris terbakar dipercayai disimbah minyak tanah kira-kira 12.40 pagi tadi.

Dalam kejadian itu, hanya pintu pagar rumah berkenaan dan beberapa batang pokok yang ditanam terbakar sebelum api berjaya dipadamkan oleh beberapa jiran. 

Foto Kopi - Bernama

YY : Bro Syabu... aku panggil ko bapak yer... Hahahaha!


10 comments:

matkilaupenang said...

elok la tue,hang panggil bapak nanti dapat gelaran baru menantu hantu komunis.haaaaaaa

nak habaq bukan taste nana la pakai cermin mata susah.

Anonymous said...

anti polis pergi kat polis gak ek?

Dylan Faris said...

Untung jela ni cuma baling minyak tanah, hahaha! Dah mjadi pyokong nomor satu komunih...jgn2 sok kena bom atom dah lah..huhuhu, Mat Sabun juga sgt berbakat dlm seni lakonan, ntah2...,Lu pikirlah sendiri..

Anonymous said...

apa nak diherankan dengan anak mat sabun ni muka lmbut bertudung tapi tak cun lansung gaya pempuan orang macam ni sama aje sekarang pakai tudung tapi kaki boong pembelit kaki putar alam jual nama allah style orang macam ni le yang paling banyak di malaysia....jangan mudah tertipu dengan imej semata mata

YY said...

Hahaha... jgn khuatir sahabat2 ku, tidak ku pandang anak Syabu ini sebab APCO biasa sponsor gadis bermata biru utk aku. kikiki..

Anonymous said...

ooo...ini ke Huda yang Mat Sabu dok cete dgn Normah tuuu..

Potong lah Huda nih...

Anonymous said...

MACAM MANA NIE... ANAK MINTAK PERTOLONGAN POLIS.. BAPAK PLAK SAMAN POLIS.. APA DAH JADI ANAK BER4ANAK NIE.. BINI NAK SAMAN SAPA PLAK.??? TAK MAU SAMAN ORANG KELANTAN TU KAH????

Anonymous said...

pagar tu kan besi.. sape la yg nk bakar pagar besi tu guna myk tanah? haha.. pelawok2..

Anonymous said...

eh? apasal buat report polis? apasal tak buat report komunis je?

Anonymous said...

Laaa....apsal x report kat KOMUNIS! Anak beranak bangang rupanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...