NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, September 30, 2011

Apa Benda 'Katak' Ini Merepek...?



Datuk Ibrahim Ali Presiden Perkasa meminta semua pihak tidak eksploitasi terhadap isu keselamatan negara. Semalam 29/11 - Datuk Ibrahim Ali bersama 25 pemimpin pusat PERKASA telah mengadakan pertemuan dan menyerahkan memorandum kepada Kementerian Dalam Negeri berhubung isu pemansuhan ISA.

Memorandum tersebut diserahkan sendiri kepada Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein.

Video di atas dikeluarkan oleh myomedia.net

Apa benda myomedia.net tu...?

Klik sini dan tungguuuuuuuuuuuuuuuu....

Gambar dan artikel penuh berhubung pertemuan PERKASA bersama Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein akan dimuat-naik bergantung kepada tahap kerajinan penulis.

Hahahaha...



YY : Kita publish setiap gambar majlis yang kita sertai..tapi ada pula yang tak tahu pun pasal blog-blog pro kerajaan kata kita tak publish gambar di mana-mana online media... So sekarang gambar semalam kita kasi peram sajalah...!



1 comment:

Whoamie said...

No more space for IA at Goldensand...
SAY NO to IA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...