BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 16, 2012

Siti Nurhaliza Didik Budaya Maksiat Di Kelantan - PAS


Seorang jurucakap MKPB-BRI berkata :
"...kalau Umno memerintah Kelantan, hampir pasti program maksiat dan segala bentuk perlanggaran hukum agama yang dimansuhkan kerajaan PAS dihidupkan kembali. 
“Umno tidak mampu menafikan lagi perkara itu kerana tindak tanduk mereka sekarang jelas menuju ke arah landasan tersebut”
Hahaha...


Ini adalah contoh pengikut PAS yang jenis buta perut dan buta hati dek kerana terlalu taksub dengan seorang ulamak yang bernama Nik Aziz Bin Nik Mat yang telah berpuluh-puluh kali menukar prinsip perjuangan hanya kerana mahu melihat jatuhnya UMNO.

Buat jurucakap MKPB-BRI ini, jika program Siti Nurhaliza yang menyanyi di hadapan para guru pada satu jamuan Perdana Hari Guru dianggap program maksiat, bagaimana pula dengan disko yang hanya berada 3.6 kilometer dari rumah Nik Aziz Bin Nik Mat yang mana saya difahamkan sehingga kini ianya masih beroperasi?



[KLIK SINI ARTIKEL SEBELUM]

Adakah program nyanyian dalam video yang didedahkan sebelum ini bukan berbentuk maksiat?

Adakah program yang dianjurkan PKR dalam Bertam Night tidak berbentuk maksiat?



Adakah sepanjang PAS memerintah Kelantan program berbentuk maksiat benar-benar berjaya dihapuskan sebagaimana digembar-gemburkan?

Ini pendedahan yang lama, tunggu bulan Ramadhan ini kita akan dedahkan bagaimana mudahnya anak muda Kelantan membeli arak daripada premis-premis arak secara terbuka.

Perkara ini geng-geng KCW akan buktikan tidak lama lagi...

Jeng...jeng....jeng!

YY : Konsert Bertam Night yang selit aksi goyang2 bontot, ada pak lebai kopiah siap cakap "one more song pls!". Hahaha!

5 comments:

Anonymous said...

Menyanyi tu mmg maksiat. kt Bertam bkn PAS anjur tp PKR.

Anonymous said...

KT SELANGOR LG BYK MAKSIAT....PAS TUTUP MATA JE...XDE LAK NK KECOH2...BLAH LA PAS

Anonymous said...

Bersubahat bersama PKR hukumnya sama tak?

QalamQabut said...

Komen bodoh oleh Anon July 16, 2012 3:41. Mmg YY dah bagitau itu anjuran PKR. Tapi kenapa PAS tak boleh tegur kalau dah jadi teman seketiduran? Itu yang nak disampaikan oleh 2 anon selepas tu.

Kenapa Anon July 16, 2012 3:41 tak komen pasal Disko Dut tu? Tak nampak? Macam Nik Ajis jugak?

Biasa ler kan? Rabun dekat...

YY said...

Anon 3:41PM,

Mmg PKR anjur tp kenapa PAS tk tegur sebab sama2 dlm Pakatan. Kalo ikhlas nak perjuang Islam kenapa biar PKR anjur majlis mcm tu?

Ke kalau PKR buat semua tu jadi 'halal'?

Alahai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...