NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 1, 2012

[VIDEO] : Gambar Nik Aziz Tak Laku Pada Harga RM1k



Bertempat di Pasir Puteh Kelantan semalam selepas acara ceramah bersama Abby Abadi, PAS macam biasa melakukan aktiviti 'merompak' duit rakyat melalui sumbangan menuju ke syurga.

Menurut pak lebai PAS lagi banyak menyumbang kepada perjuangan mereka, lagi banyaklah pahala yang diperolehi.

Gambar-gambar pemimpin maksum mereka dilelong di atas pentas ceramah dengan harga mencecah ribuan ringgit. Tetapi malangnya rakyat Kelantan tidaklah sebodoh dahulu, gambar yang ingin dilelong pada harga RM1,000 nampaknya tidak mendapat sambutan.

Sebaliknya ianya berjaya terjual dengan harga RM600, itu pun hanya sekadar gimik lakonan PAS. Kerana menurut maklumat yang kita perolehi, pembida tersebut adalah individu yang berjawatan dalam PAS.

Sessi lelongan umpama 'syarikat gila babi' hanyalah gimik untuk mengaburi mata rakyat Kelantan kononnya, masih ada rakyat yang sudi menyumbang kepada perjuangan mereka.

Nanti saya paparkan gambar tabung PAS yang tidak lagi penuh sebagaimana dulu-dulu. Hahaha!

YY : Abby turut 'memalukan' moderator apabila tidak menjawab soalan beliau sedia masuk PAS atau tidak. Maknanya Abby masih keliru untuk membuat pilihan.

1 comment:

Anonymous said...

Masuk Pas ler, Abby..!

Kemudian, senang ler nak salahkan UMNO atas segala dosa sebelum ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...