BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 23, 2012

[VIDEO] : Aksi Terbaru Lelaki Mirip Anwar Ibrahim?


Lelaki mirip Anwar Ibrahim bagi perutusan Ramadhan...



Hahaha...

Tak boleh nak taip saya nak tergelak...

Betul ke ini Anwar Ibrahim...?

Saya tak percayalah...

Ini mesti super impose!

Sempena menghormati perutusan Ramadhan lelaki mirip Anwar Ibrahim ini, jom kita layan lagi satu video yang dilakonkan oleh lelaki yang wajahnya juga 'mirip' Anwar Ibrahim...



Memang lelaki dalam kedua-dua video yang dipaparkan 'mirip' kepada Anwar Ibrahim...

Hahaha...

Pemimpin Tak Bermoral Harus Ditegur, Bukan Dibela :
"Umat Islam terutama ulama perlu memainkan peranan menegur pemimpin yang mempunyai masalah moral dan bukannya membela serta menggalakkan mereka terus melakukan kemungkaran.  
Tapi berbeza dengan kes Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam mempertahankan bermatian terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. 
Anwar pernah disabitkan dalam kes liwat dan kes video seks dengan pelacur yang dipercayai pemimpin itu adalah mirip dengan dirinya. Bagaimanapun Nik Aziz bermatian mempertahankan Anwar kononnya tuduhan itu adalah mainan politik lawan untuk menjatuhkan pemimpn pembangkang itu. 
Dalam aspek ini Mufti Selangor, Datuk Seri Mohd. Tamyes Abdul Wahid menegaskan, adalah penting bagi penganut agama itu memastikan pemimpin sedemikian tidak berterusan memberi kesan negatif kepada kedaulatan Islam dan kepentingan negara. 
Ujarnya, di bahu setiap penganut agama Islam terletak tanggungjawab untuk tidak menyokong secara melulu pemimpin-pemimpin tidak bermoral sebaliknya mengambil pengajaran daripada tindakan golongan itu. 
“Urusan menegakkan keadilan dan menentang kezaliman adalah wajib dalam Islam namun kita perlu berwaspada dengan kewujudan pihak yang bermatlamat mengganggu-gugat keamanan negara," katanya. 
Beliau mengulas penegasan Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi bahawa adalah haram bagi umat Islam menyokong kumpulan berniat atau bertindak mahu menjatuhkan sesebuah kerajaan negara Islam walaupun dalam kepimpinan itu didapati berlaku kesalahan melibatkan hukum syarak."

5 comments:

Anonymous said...

Sudahlahhhh....tu semua BESI...tak boleh bercakap dan tak boleh jadik saksi.....FITNAH3...tu bukan Anwar Ibrahim...di ulang...BUKAN Anwar Ibrahim...!

Anonymous said...

apesal kepala anwarnampak mcm makin membesar??? banding dgn badan beliau?? makin mirip jenglot dah

Anonymous said...

besi2 ni jugak yg akan tolong korang nanti. tgk lah nanti! ;)

Harapan Esok said...

haha!!

Anonymous said...

Eeeeee..jijik ak tgok!! Syaitan bertopengkan manusia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...