NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 13, 2012

Karpal Singh Maki Hamun Staff Hospital?


Lama tak lihat kelibat Karpal Singh yang berani menegur Anwar Ibrahim supaya bertaubat berbanding dengan parti Isle PAS yang hanya melihat segala kemungkaran yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Menurut maklumat Karpal Singh kini mengalami sakit 'tetraplegia'.

Saya bukan doktor pakar yang mampu merungkai serta memberi analisis mengenai penyakit ini, tetapi rakan blogger Keris7Lok  ada menulis :
Ini bermakna dia telah lumpuh cuma mulut dan kepala dia sahaja yang boleh berfungsi. Yang paling Keris tak percaya dia sering keluar masuk Hospital Kuala Lumpur! Hentam kerajaan bukan main tapi bila sakit pandai pergi hospital kerajaan. 
Difahamkan lagi oleh kenalan Keris yang juga seorang pesakit spinal, Karpal memang seorang yang sangat cerewet. Kalau masuk wad dialah manusia yang paling bising sampai ganggu pesakit lain. 
Hanya tahu komplen dan merungut. Ada sahaja yang tak kena. Habis semua petugas hospital akan diherdik dan dimaki. Memang dah dasar perangai bangsat nak buat macamana kan? Esok dah tak boleh bercakap baru dia tahu senyap kot. 
Baca selanjutnya [KLIK SINI]
YY : Habis staff hospital dihamun oleh Karpal Singh betul ke? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...