NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, July 18, 2012

[VIDEO] : Allah Mengarahkan Kita Ke Putrajaya - Fatwa Baru Dari Nik Abduh


"Kenapa kita mahu ke Putrajaya ? Allah mengarahkan kita ke Putrajaya, Allah mahukan kita merampas kuasa itu daripada musuh Allah dan musuh kita, inilah perjuangan yang suci"
Mungkin ini salah satu fatwa yang baru dikeluarkan oleh anak Nik Aziz Nik Mat kepada pengikutnya, persoalannya bagaimana Nik Abduh mengetahui bahawa Allah mengarahkan PAS untuk merampas Putrajaya?

Adakah Nik Abduh mempunyai satu kuasa istimewa yang tidak dimiliki oleh orang lain sehingga Nik Abduh mampu berkomunikasi secara langsung dengan Allah S.W.T?

Jika perkara sebegini tidak dibendung, tidak mustahil negara kita akan terus melahirkan golongan ekstremis agama sehingga membawa kepada tindakan di luar kawalan sebagaimana kes amuk di hadapan Jabatan Perdana Menteri.

Dari bapak sehingga ke anak, golongan munafik ini hanya tahu memperalatkan agama untuk menghalalkan matlamat perjuangan songsang mereka!

4 comments:

Anonymous said...

Ini adalah suara orang syiah . Imam 12 mereka tahu semua yang akan berlaku.

Anonymous said...

kesiannya kat org macam ni,semoga Allah bukakan pintu hidayah utk mereka yg tlh terpesong

Anonymous said...

Tajuk yg lebih sesuai adalah 'PAS KEBULOG PUTRAJAYA'

Anonymous said...

PAS - Parti Ahli Sakit.

Kesian.

Kesian sunggoh.

Mereka ini Sakit .

Jiwa rosak.

Sad.


.


.


.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...