NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 13, 2012

Bloggers Prihatin : Jom Bantu Adik Hafuza Rayyan


Dalam kita menjalani kehidupan serba mencabar ini ada lagi insan yang lebih malang yang wajib kita bantu dengan cara kita tersendiri.Insan yang dimaksudkan adalah adikMuhamad Hafuza Rayyan pengidap penyakit kanser buah pinggang peringkat III.

Bapa adik Muhamad Hafuza yang hanya seorang pekerja kilang kini mengalami masaalah kewangan yang kritikal setelah mengambil cuti tanpa gaji untuk menjaga anaknya.Kepada sesiapa yang ingin menyumbang secara iklas sila baca email dibawah untuk mengetahui akaun bank untuk tujuan itu.Kepada yang skeptikal tak perlu kata apa apa dan please luluk liam liam..

Kepada sahabat Bloggers,Facebookers dan Tweeterist agar dipanjangkan rayuan ini agar mampu meringankan bebanan keluarga ini.Semoga usaha iklas anda diberi ganjaran Allah swt.Amin

KEPADA PIHAK YANG BERKENAAN. MEMOHON BANTUAN KEWANGAN.

Tuan,

Saya MOHAMMAD SA’AD BIN ABIDIN No K/P 770818-02-5791 seperti alamat diatas ingin memohon bantuan keewangan daripada pihak tuan bagi menampung perbelanjaan rawatan anak saya.

K/Pengenalan Bapa
2. Buat pengetahuan pihak tuan, anak lelaki saya yang kedua iaitu MUHAMMAD HAFUZA RAYYAN No My Kid 081205-02-0097 berumur 3 tahun 5 bulan dimasukkan ke hospital pada 5hb Februari 2012 setelah didapati kencing berdarah dan telah disahkan mengidap penyakit kanser buah pinggang (Wilm’s Tumor ) peringkat III selepas keputusan ujian biopsy pada 16hb Februari 2012.

Pembedahan telah dilakukan untuk membuang buah pinggang sebelah kanan yang rosak akibat kanser tersebut pada 23hb Februari 2012 setelah berlakunya pendarahan dalaman. Buat masa sekarang saya perlu membawa anak saya untuk menjalani Chemotherapy setiap kali mengikut jadual yang dikeluarkan Pakar kanser Hospital Besar Pulau Pinang dan dia juga kerap kali dimasukkan ke wad apabila keaadaannya tidak stabil selepas Chemotherapy di buat. Rawatan ini akan berterusan dan mengambil masa yang agak panjang. 






3. Saya terpaksa mengambil cuti tanpa gaji kerana cuti bergaji saya dah pun habis untuk menemani anak saya di wad memandangkan ibunya perlu menjaga dua orang anak lagi yang berusia 5 tahun dan satu tahun lebih. Saya yang bekerja kilang secara kontrak ini dan berpendapatan rendah buntu kerana tidak dapat menambah pendapatan dengan bekerja lebih masa lagi seperti sebelumnya kerana anak sering kali demam dan kerap dimasukkan ke wad.

Dengan penerangan diatas saya amatlah berharap agar pihak tuan dapat mempertimbangkan permohonan saya ini dengan sewajarnya . Bersama ini saya sertakan dokumen pengenalan, surat pengesahan doktor serta gambar anak saya sebagai rujukan. Sekiranya pihak tuan sudi bolehlah menyalurkan bantuan ke akaun MAYBANK 152031508654 yang didaftarkan atas nama saya MOHAMMAD SA’AD BIN ABIDIN.

Keperhatinan dan bantuan daripada tuan amatlah saya hargai dan saya dahulukan ucapan terima kasih.

Yang Benar,
Mohd Sa'ad
(MOHAMMAD SA’AD)
20 Jun 2012

YY : Sebarkan... bantulah anak kecil ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...