BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, July 3, 2012

[VIDEO] : Aksi Skandal MB Selangor Khalid Ibrahim Dengan Faekah Bakal Didedahkan?


Sekitar Ogos 2010 yang lalu Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim pernah mengadakan sidang media tentang penemuan kamera yang dipasang di dalam pejabatnya di tingkat 21 bangunan SUK Selangor.

Pada waktu itu rata-rata pengikut pembangkang menuding jari serta menuduh UMNO merupakan dalang di sebalik kerja-kerja 'mengendap' aktiviti Khalid Ibrahim.

Hari ini satu rakaman CCTV yang dirakam dari dalam pejabat Menteri Besar Selangor telah dimuat naik di laman youtube oleh Free Malaysia Today, malah pihak penyokong pembangkang mengatakan bahawa selepas ini makin banyak lagi 'aksi' Khalid Ibrahim yang berjaya dirakam akan didedahkan.

Usah khuatir kerana buat masa ini tiada aksi tidak senonoh dirakam dalam video berdurasi selama 15.00 minit itu.

Menurut sumber dalaman PKR orang dari kem Azmin Ali kini giat menyebarkan cerita bahawa banyak lagi rakaman aksi 'manja' Khalid Ibrahim bersama seorang wanita bernama Rahimah Kamaruddin. Menurut orang-orang Azmin Ali wanita yang bernama Rahimah Kamaruddin adalah setiausaha Khalid Ibrahim ketika di Guthrie Berhad.

Penyebaran rakaman CCTV Khalid Ibrahim adalah satu tindak balas dari Azmin Ali yang percaya bahawa dalang di sebalik penyebaran foto aksi beliau di dalam tandas bersama seorang wanita didalangi oleh Khalid Ibrahim.

Melalui penyebaran video ini, jelas menunjukkan kepada kita bahawa kejadian serta pendedahan yang melibatkan salah laku pemimpin pembangkang bukanlah di dalangi oleh UMNO.

Sebaliknya ia adalah tindakan sebotaj di antara mereka untuk menjatuhkan satu sama lain. Menurut sumber dalaman PKR selain Khalid Ibrahim, Azmin Ali turut mendalangi usaha mensebotaj Nurul Izzah bagi meluaskan pengaruhnya dalam PKR.

Rakaman CCTV di bawah adalah salah satu daripada beberapa buah kamera yang dipasang di tingkat 21 bangunan SUK Selangor. Dipercayai banyak lagi rakaman melibatkan Khalid Ibrahim akan disebarkan selepas ini.

Benarkah cakap-cakap orang PKR bahawa usaha sebotaj di antara Khalid Ibrahim dan Azmin Ali sedang giat dijalankan dari kedua-dua kem?

Adakah kita bakal dikejutkan dengan aksi 'rakus' Khalid Ibrahim pula selepas ini?



YY : Sebotaj sesama sendiri, tapi tuding jari kepada UMNO!

4 comments:

Anonymous said...

gagap vs jamban

rasa2 sapa menang???

pejuang hamas...

Anonymous said...

buang stim saja negok v ini.any way t/you.

YY said...

Kan dah tulis awal2 takde apa2 dalam video ni. Tapi mana tahu kut rakaman kedua, ketiga dan seterusnya akan keluar.

Haha!

Anonymous said...

Bro, bab video masyrakat x percaya dah....biarlah betul pun...org dah x percaya...baik lu attack dap....dap tu jht bro....dr bjb. Main kain rentang dlm dewan...apa punya banggang...jwb je la xde...dr bjb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...