BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 22, 2012

[VIDEO] : Si Fakir Di Halau - Abby Abadi Diushar Baik Punya!


Lihat paparan di minit 1:26 bagaimana Unit Amal PAS yang menolak seorang fakir yang muncul dari arah belakang sambil menadah tangan.

Kenapa tidak dibawa pengemis tersebut secara elok lalu diberikan sedikit sumbangan memandangkan PAS setiap kali ceramah meraih simpati daripada penyokongnya?

Kenapa ditolak seorang pengemis yang mahu menagih sedikit simpati daripada orang-orang kaya PAS yang cuba berkepit dengan janda bernama Abby Abadi?

Di minit ke 2:39 pula adalah perangai normal pak lebai PAS setiap kali berdepan dengan janda yang ada umppphh...!



YY : Kredit to GelombangKick KCW yang nampak kehadiran fakir tu.... kesian kat si fakir tu!

6 comments:

Anonymous said...

ustazah segera ni...sejak jadi janda ni dah x tentu arah.dah lama tak kena batang jantan ni.

YY said...

Anon,

tak baik bulan puasa ni. huhu!

Anonymous said...

org klu dh xsuka, mcm2 cara nk jatuhkn org ln,

Anonymous said...

Anon 2.22PM,

macam pas tak suka umno, semuanya disalahkan umno? lagi pun kalau dengar apa si abby ni cakap tu ko sebagai org Islam rasa betul ke? tk mengelirukan ke?

Anonymous said...

pejuang islam ...hehehe ... tengok dalam video macam mana Unit Amal PAS menjalan tugas tak mengambar adab islam bila mana ALLAH mendatangkan seorang Fakir dibelakang ABBY tepat pada saat nye ...dihalau nye fakir tersebut tanpa soal... hehehe jelas lah kita semua manusia jangan lah mendabik dada kita lah sahaja memperjuang kan islam kerana orang lain tidak dapat melakukan 100% apa yang kita harapkan kononnye orang itu menolak hukum ALLAH sedang kita sendiri belum tentu lagi dapat melakukan perkara itu... wkakakakaka

Anonymous said...

tu bukan unit amal tu, tu Unit Anal hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...