NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 28, 2012

[VIDEO] : Trailer 'The Legend Of Ladang Depu' - Husam Musa Watch Out! #SaveKelantan

Berikutan kekecohan berhubung logo,lirik lagu Hari Merdeka yang ke-55, agen 'Santa Claus' membuat keputusan untuk menangguhkan dulu tayangan filem 'The Legend Of Ladang Depu' sehingga kekalutan yang timbul gara-gara tindakan #yorais reda.

Nama samaran 'Santa Claus' diberikan sempena beg pinggang yang dipakai beliau mengandungi pelbagai jenis barangan termasuklah rokok berjenama Surya. Hahaha...

Agen 'Santa Claus' dalam Ops Ladang Depu telah berkunjung ke tapak tanah berkenaan 2 hari yang lepas sebaik sahaja selesai bersahur bersama rakan-rakannya dari Kelate Cyber Warriors.



Agen 'Santa Claus' meneliti tapak projek Ladang Depu
Kepada mereka yang belum pernah melihat bagaimana rupa pokok depu/gaharu - inilah antara pokok yang berjaya dipetik oleh Agen 'Santa Claus' ketika berkunjung ke tapak tersebut.

MasyaAllah...

Subur menghijau....


Tapi walaupun berlaku penangguhan, demi tidak menghampakan 'pemuja-pemuja' Husam Musa 'The Legend Of Ladang Depu' - ini sahaja trailer yang agen 'Santa Claus' dan pasukannya izinkan saya 'release' untuk tatapan Husam Musa sendiri.

Hahaha..



To Be Continue...


Petikan berita dari TV PAS :



YY : Isu logo dan lirik lagu Hari Merdeka tu apa yang susah sangat... bak kata GelombangKick & The Gang "Anda Mampu Mengubahnya...." hahaha!

2 comments:

Anonymous said...

Tangguh mcm filem Tanda Putera ke. hehehehe.

Motor Matic Injeksi Irit Harga Murah said...

Nice sob.. salam kenal ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...