NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, July 5, 2012

DUN Galas Mula Berubah - BN Tak Berjanji Kalau Tak Boleh Ditepati


Dari blog Ambo Orang Kampung :
Setelah 2 tahun setengah berlalu, pada minggu lepas ambo sebenarnya bercuti melawat sahabat-sahabat lama namun secara tidak formal atau apa-apa persiapan blogger sempat juga ambo merakamkan beberapa gambar foto kediaman mampu milik yang dijanjikan Barisan Nasional PRK Galas tempoh hari.
Sebenarnya ambo juga merasa tak puas hati juga untuk menerbitkan hakikat dan kebenaran ini dengan tanpa huraian panjang lebar terus ke dalam tapak rumah tersebut. 
Tapi apakan daya tiada autoriti dan kesuntukan masa bertandang ke kampung ambo iaitu Kg. Baru Jalan Masjid Tg. Razaleigh, Bandar lama Gua Musang di mana di situlah ambo mengenali perut pedal peel perangai Parti Pas setelah menjadi Setiausaha Cawangan Pas Bandar Lama Gua Musang.

Baca selanjutnya di blog Ambo Orang Kampung [KLIK]


YY : Baru dua tahun BN menang kerusi DUN Galas, janji-janji yang dibuat terus ditunaikan. Orang Kelate tak sedar-sedar lagi kor? Acu TUKAR sepenggal kito test tengok guano?

2 comments:

Anonymous said...

BUATLAH BANYAK MANA PUN PERUBAHAN MEREKA TETAP UNDI PAS..DAH DIDOKRIN SEJAK LAHIR...NIK AZIZ PUN DAH KELUAR ARAHAN MAKAN DAN AMIKLAH PEMBERIAN UMNO TETAPI JANGAN PANGKAH UMNO...

Anonymous said...

Cemar la nik ajis.. kalu ikut dio gak Tupai pom buleh make...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...