NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, April 29, 2011

Video & Gambar Dato T Melakukan Sumpah Laknat.

Dari Masjid Amru Ibni Al-As Bandar Baru Sentul




Trio Dato T melafazkan sumpah laknat.


Kepala yang mencetuskan kekecohan dalam masjid.

Pada awalnya sumpah laknat Eskay ini dibatalkan oleh pihak pengurusan masjid akibat kekecohan yang dicetuskan oleh AMK yang diketuai oleh Shamsul Iskandar atau nama sebenar belaiau 'sam kementot'.

Berapa agaknya upah untuk memegang sepanduk ini?

Pemuda-pemuda AMK ini bertindak mencetuskan kekacauan serta memaki hamun Trio Dato T tanpa mempedulikan kesucian masjid. Malah ada yang melakukan cabaran supaya Eskay bersumpah bahawa beliau tidak pernah berzina.

Rozan AMK meroyan.. Memalukan anak muda lu bro..!
Cabaran ini agak bodoh bunyinya, adakah ini bermakna AMK menghalalkan zina yang dilakukan oleh Bro Anwar Ibrahim? Ini bermakna AMK tidak kisah dengan aktiviti seks yang diamalkan oleh Bro Anwar Ibrahim? 

Risalah yang disebarkan sekitar masjid..
Malah mereka juga bertindak menghalau serta memaki-hamun para wartawan yang datang membuat liputan. Saya sendiri pun ditolak oleh seorang pemuda yang dilihat begitu taksub kepada Bro Anwar Ibrahim.

Antara laskar AMK yang tunjuk gedeber dalam masjid..
Ini budak-budak AMK bersumpah mewakili Anwar sebelum Eskay tiba.. Kahkahkah.. Bro Anwar hantar wakil untuk bersumpah bagi dirinya?

Namun lebih kurang jam 3.30 petang saya dimaklumkan bahawa Trio Dato T tiba dengan memakai jaket kalis peluru dikatakan tetap akan melakukan sumpah laknat di lokasi yang sama walaupun dihalang oleh pihak AMK kerana mereka ingin menyatakan bahawa mereka di pihak yang benar.

Mamat ini terpekik terlolong memaki hamun dalam masjid.. Ajaran siapa?

Hari ini AMK memperlihatkan kebodohan yang amat ketara, apabila AMK meroyan bertindak menghalang sumpah laknat Trio Dato T, ini bermakna PKR takut untuk berdepan dengan kebenaran. Rakyat Malaysia bukalah mata!!



Jangan lupa ikuti juga laporan di portal http://www.politikharian.com

Gambar ehsan editor politikharian.com : Bro Jinggo.


Double Y : Sam kontot.. lu jeling gua lain macam apahal bro.. lain kali datang la sapa.. hehehehe

1 comment:

sgray said...

Khas utk Uyun Aman...sila lihat snap n0. 7..apa yang dilakukan oleh balaci2 nie yang menjadi teguran Allah bersabit ayat AL Qalam yang anda bawakan tadi.[10.11.& 12]

Islam TIDAK DILARANG BERSUMPAH.Allah yang bersifat Rahman dan Rahim sekadar mengingatkan..sesiapa yang bersumpah dengan Namanya[Allah MAHUPUN KITABNYA,Al Qur'an..akan natijah dari perbuatannya kalau berdusta.

wallahuwa'lam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...