NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, April 4, 2011

Berkat Solat Hajat PAS - Akhirnya Kebenaran Video Anwar Tersebar.



Bersiaran dari Kuching..

Alhamdullilah berkat solat hajat yang diadakan oleh PAS serta pimpinan alim ular-mak PAS, akhirnya video Anwar Ibrahim beraksi bersama amoi China didedahkan kepada umum oleh blogger- blogger pro-BN hari ini.

Video berdurasi 1 minit 47 saat itu memaparkan dua lelaki, di mana lelaki bertuala di dalam video itu saya berani mengatakan ianya 190% mirip Anwar Ibrahim.

Yang paling menarik perhatian saya adalah sifat 'romantik' individu bertuala putih dalam video terbabit di mana pada akhir babak individu tersebut dilihat memeluk amoi China itu sebagai tanda ucapan 'terima kasih'.

Saya difahamkan majoriti ahli Parlimen hari ini turut menonton video terbabit yang disiarkan oleh para blogger. Manakala di dalam laman twitter pula ianya menjadi satu topik perbualan hangat.

Majoriti dari pengguna twitter yang terdiri daripada anak-anak muda yang tidak berparti percaya bahawa individu yang dipaparkan dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Walaupun ada lagi beberapa PAS/PKR totok yang masih sukar menerima hakikat sebenar akan wajah individu yang dipaparkan dalam video, malah ada yang mengatakan lelaki dalam video terbabit melakukan pembedahan plastik sebagaimana satu komen yang saya baca di portal Malaysia Digest.

Oleh sebab itu maka wajarlah rasanya kita rakyat Malaysia mengucapkan ribuan 'terima kasih' kepada alim ular-mak PAS yang telah melakukan solat hajat tempoh hari supaya kebenaran sebenar terdedah.

Sekarang terserahlah pada akal waras kita untuk menilai, adakah Anwar Ibrahim ini mangsa sebuah konspirasi ataupun Anwar Ibrahim merupakan pemangsa rakus yang memiliki nafsu luar biasa. Baik nafsu seks mahupun nafsu politiknya.

Anwar sorry uncle.. you sudah check-mate!


Double Y : Menentang Anwar Ibrahim.. adalah satu jihad.. Allah benci manusia munafik! UNTUK MENONTON VIDEO SAKSIKAN DI POST SEBELUM INI..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...