NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 13, 2011

Eksklusif : Rakaman Video Anwar Ibrahim Kencing Penduduk Kg. Nangka!



Ini antara rakaman ceramah Anwar Ibrahim yang sempat saya rakamkan semalam. Dalam ceramahnya semalam Anwar Ibrahim beberapa menghina orang Melayu.

Dalam ceramahnya semalam, Anwar Ibrahim dok cerita benda yang sama dia canang di semenanjung. Iaitu Rasuah, salah guna kuasa, BN kejam sebagaimana skrip biasa beliau main di semenanjung.

Dalam ceramah ini juga beliau hina ulamak-ulamak di Malaysia sebagai bodoh dalam isu penggunaan kalimah Allah kepada Kristian.

Nampaknya Anwar Ibrahim  tidak sedar, ulamak yang dia gelar bodoh itu turut terpalit sekali kepada Dato Dr. Haron Din yang turut menentang pengunaan kalimah Allah kepada bukan Islam. Dan barangsiapa turut menyokong jatuh kufur kata Dr. Haron Din.

Tapi Anwar Ibrahim degil, dia cuba bawa fahaman dia sendiri demi undi Kristian. Anwar The Babi dalam ceramahnya semalam turut menyumpah seranah, namun tidak berani bersumpah.

Anda layan la video di atas...

1 comment:

Anonymous said...

yusoff qardhawi nak terbang mari jadi saksi & bela nwar aljub????? sampai mcm tu skali dia letakkan ulama tersohor ni di mata dia!!!! kapla hotak dia! ingat ulamak tersohor mcm tu nak bela si peliwat? si pelanggan china doll? aku rasa kalu sheikh yusoff qardhawi tertengok video dia yg terbaru ni, agaknya mahuka ulama' tersohor tu bela dia lagi????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...