NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 6, 2011

Sibu : Live Dari Pusat Penamaan Calon Dun 49 Nangka

Calon BN Dun N49 Nangka Dr. Anuar Rapee.


Saya sekarang bersiaran secara langsung dari Pusat Penamaan calon DUN N49 Nangka yang bertempat di Dewan Kelab Melayu Kg. Nyabor (MUC) Jalan Bandong Sibu.

Calon BN meneliti borang calon sebelum memasuki dewan penamaan.


Calon BN untuk kerusi DUN N49 Nangka diwakili oleh parti PBB iaitu Dr. Anuar Rapee yang merupakan anak tempatan berketurunan Melayu Melanau. Beliau adalah diantara 20 muka baru yang menjadi sandaran BN Sarawak.

Calon BN diringi oleh lebih 2,000 rakyat tempatan yang memberi sokongan penuh kepada calon BN. Ini menunjukkan bahawa calon BN kali ini mendapat sokongan penuh daripada rakyat tempatan untuk mewakili mereka sebagai wakil rakyat.

Calon BN bersama 2,000 penyokong.

Manakala penyokong daripada parti lanun PKR pula hanya kelihatan lebih kurang dalam 20 orang, jelas membuktikan bahawa PKR tidak diterima di sini.

Penyokong Parti Lanun PKR tidak sampai 20 orang?

Laporan penuh akan menyusul..


Double Y : Aikkk.. penyokong tak sampai 20 orang? Hancur! Hancur! PKR!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...