NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, April 21, 2011

Polis Memiliki Rakaman Video Seks Mat Sabu?

 Tak teringatkan Normah ke bro Mat Sabu oii... hihihih

Video seks....video seks... video seks..

Belek sahaja portal berita pagi ini terus disajikan dengan kisah video seks melibatkan pemimpin politik Malaysia. Pagi ini ketika membaca laporan dari The Malaysian Insider berhubung kes video seks Anwar Ibrahim.

Saya tertarik bila meneliti kenyataan bekas pengawai polis yang pernah terlibat dalam penyiasatan kes-kes melibatkan Anwar Ibrahim pada tahun 1999 iaitu bekas ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumput Datuk Mat Zain Ibrahim.

Katanya pada tahun 1999 ketika menyiasat video seks yang dikatakan melibatkan Anwar Ibrahim ada lagi satu video seks yang diedarkan kepada orang ramai iaitu 'skandal seks Mat Sabu'.

"Pengedaran video seks ini di sekitar Kuala Lumpur berlaku pada 24 dan 25 November 1999 beberapa hari sebelum pilihan raya umum ke-10 yang diadakan pada 29 November.
Katanya, terdapat dua video seks yang diedarkan serentak Iaitu satu berjudul “Siapa Anwar” manakala yang satu lagi berjudul “Skandal Seks Mat Sabu”, yang merujuk kepada Mohamad Sabu, ahli jawatankuasa kerja PAS pusat."
Umum mengetahui bahawa Mat Sabu pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang pada tahun 1994. Angkara kes tersebut, karier politik Mat Sabu terus merundum. Malah TG Nik Aziz bertindak melarang Mat Sabu dari menghadiri ceramah-ceramah PAS pada waktu itu.

Kes Mat Sabu ditangkap berkhalwat dengan wanita bernama Normah menjadi topik hangat sehinggalah pada tahun 1995 mahkamah melepaskan Mat Sabu kerana kekurangan bukti. Selepas kes tersebut digugurkan oleh mahkamah. PAS bertindak mengkambing-hitamkan UMNO kononnya UMNO dalang disebalik penangkapan Mat Sabu.

Adakah video seks yang dimaksudkan oleh bekas ketua Jabatan Siasatan Jenayah KL itu adalah aksi Mat Sabu dengan isteri orang dalam bilik Hotel Perdana?

Nampaknya Mat Sabu perlu berhati-hati memandangkan beliau sekarang ini bakal bertanding untuk merebut jawatan Timbalan Presiden dalam pemilihan PAS pada Jun ini. Manalah tahu isu lama dikorek kembali oleh musuh Abang Mat Sabu sendiri nanti.

Semoga bro Mat Sabu menang bertanding nanti. Dah lama benar bro Mat Sabu tenggelam dalam arus politik negara. Semuanya gara-gara NORMAH!!!



Double Y : Video seks KJ bila chegubard nak dedah..? Laporan polis pun sudah dibuat oleh UMNO Rembau, apa status siasatan wahai abang-abang Polis sekelian...? Dah tahu si Bard itu berbohong dan main politik longkang! Sumbat saja dalam lokap.. kikikiki

3 comments:

anti bohmau said...

tu yg hairan tu! pembangkang seolah2 kebal dari undang2 bila mrk sewenang2nya membuat dakwaan palsu=fitnah terhadap BN. nwar dakwa pm & isteri pembunuh, dap dakwa sprm bunuh tbh, pr dakwa polis bunuh ramai orang india, namewee perosak negara buat mcm2 tuduhan terhadap orang melayu & mcm2 lagi sesedap mulut mrk masa berceramah. laporan2 polis juga telah dibuat ke atas pembangkang2 yg tidak bertanggungjawab ini tp mana ada tindakan yg diambil?

jika kesilapan dilakukan oleh pihak kerajaan, pembangkang cepat2 menuntut orang itu didakwa, orang ini letak jawatan, pemimpin2 BN dibuang, ditangkap. Pengerusi BN pula cepat2 akur & ambil tindakan. mana dia kesaksamaan yg pr laung2kan? bila kena orang kamu, kamu bela habis2an! kena orang BN kamu tambah lagi fitnah! jahatnya pembangkang...pembangkang memang jahat terutamanya nwar & dap!

anti bohmau said...

tuan YY,
mohon pautkan blog ambo ni:
http://antibohmau.blogspot.com/

blog tuan ambo dah pautkan.

trimakassey!

Double Y said...

Anti Bohmau,

Betul apa yang saudara cakapkan..inilah politik longkang.. mereka saja boleh tegur orang.. dan mereka saja betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...