NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, April 12, 2011

Eksklusif : Rakaman Penduduk Pendalaman Tolak PKR!!



TInilah video temubual kami dengan penduduk di Kg. Belawai. Di mana beliau datang mendekati kami untuk menyatakan pandangannya ketika kami meninjau di salah sebuah pendalaman Sarawak.

Haji Oliya tolak PKR dah lama.. Orang Sarawak yang lain bila lagi??

2 comments:

NOK said...

BN mesi mengotakan janji2 yg di buat kepada rakyat Serawak jika BN menang dalam PRU pada 16April nanti,mesti ingat ini adalah platform untuk PRU akan datang...rakyat di dahulukan,pencapaian di utamakan mesti di realitikan sebagai sample untuk di jaja pada PRU13.Jgn menyusahkan rakyat contoh saman ekor, ini juga akan membawa impak besar pada PRU akan datang...PPR akan menjadikan isu besar untuk mendapat undi rakyat....Hishamudin hendaklah mencari jln terbaik..kerana beberapa keputusan yg di buatnya berkaitan perkara tersebut adalah ( kurang bijak) untuk rakyat dan personal repo Hushammudin sendiri dimata rakyat dilihat menurun.

Anonymous said...

Terbaik bro.

Kesan muzik sangat mengesankan... teruskan. Usaha anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...