NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, April 22, 2011

Isu Video Seks Anwar : Kondo Atau Hotel, Pelacur Atau Pelajar Siapa Peduli?

Dua individu kelihatan seorang Eskay, seorang lagi siapa? PKR kena jawab!

Isu video seks Anwar Ibrahim terus menjadi satu isu yang hangat diperkatakan di media massa sekarang ini, malah pakcik-pakcik di kedai kopi pun memilih topik ini sebagai topik perbualan mereka.

Semalam Berita Harian menyiarkan laporan bahawa individu dalam video terbabit adalah sepadan dengan Anwar Ibrahim. Kenyataan ini dikeluarkan oleh Berita Harian selepas agensi penyiaran terkemuka Korea menganalisis isi kandungan rakaman tersebut.

Manakala pihak Polis dalam satu kenyataannya pula telah mengenalpasti lokasi rakaman tersebut iaitu di sebuah kondominium yang terletak di pinggir Kuala Lumpur. Pasangan wanita yang kelihatan dalam video tersebut juga sudah dikenalpasti dan dikatakan seorang pelajar dari China yang berusia 26 tahun.

Disebabkan kenyataan Polis dan laporan Berita Harian semalam dilihat ada percanggahan dengan kenyataan awal Dato Eskay, maka bertempik-gempitalah blogger-blogger pro Pakatan begitu juga dengan wartawan Malaysiakini mengatakan bahawa isu video seks ini adalah direka oleh UMNO.

Antara perkara yang dipertikaikan adalah kenyataan Dato Eskay pada awal-awal video ini didedahkan, di mana Dato Eskay ada mengatakan bahawa ianya dirakam dalam sebuah hotel dan wanita tersebut merupakan pelacur. Ini sahaja yang mampu mereka 'spin'?

Anwar seronok 'menikam' anak cina, UMNO pula dijadikan sasaran dan dipersalahkan, agaknya UMNO mempunyai alat kawalan jauh yang mampu mengawal segala pergerakan  alat sulit Anwar Ibrahim. Hihihihi..

Kondo Atau Hotel , Pelacur atau Pelajar - Siapa Peduli?.


Orang PKR ini jenis susah faham atau dalam bahasa kerasnya 'jenis tak reti bahasa". Wahai penyokong 'anwarisme'. Rakyat sekarang tidak peduli di mana ianya dirakam, sama ada di hotel atau pun kondominium. Apa yang rakyat sekarang hendak tahu adalah identiti lelaki dalam video itu. Kami hendak tahu adakah benar ianya Anwar Ibrahim atau sebaliknya (memang A.N.W.A.R).

Tetapi percayalah, selepas tersebarnya rakaman tersebut tempoh hari. Hampir 90% mengatakan ianya adalah Anwar Ibrahim. Baki lagi 10% yang menafikan lelaki dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim hanyalah totok-totok PKR sahaja. Ini berdasarkan respon orang-orang kebanyakkan yang saya tanya ketika kempen pilihanraya Sarawak.

Tidak cukup lokasi rakaman di pusing oleh pendokong 'anwarisme' ini, mereka turut mempertikaikan amoi dalam video itu. Katanya amoi itu bukan pelacur tapi pelajar di salah sebuah universiti/kolej di Kuala Lumpur.

Hello brader... itu amoi pelacur, pelajar atau 'part time cikaro' siapa peduli?, yang kita hendak tahu siapa lelaki bertuala putih, Dato Eskay mengaku dia juga kelihatan dalam video itu. Jadi siapa seorang lagi? (A.N.W.A.R)

Ini perkara utama yang harus kita persoalkan. Bukan bertindak menimbulkan keraguan dari segi lokasi rakaman dan status pasangan wanita tersebut pelajar atau pelacur!

Kalau lelaki itu bukan Anwar Ibrahim, sila nyatakan di mana alibi Anwar Ibrahim sewaktu aksi itu dirakam? Jangan lupa Anwar Ibrahim pernah cakap beliau berada di rumah dan melayan pengikutnya di laman 'twitternya'.

Anwar kata dia 'tweet' sewaktu kejadian, dan minta rakyat rujuk timeline 'twitternya'.

Tetapi selepas siasatan dilakukan oleh seorang blogger terbukti bahawa Anwar Ibrahim hilang 2 jam daripada 'twitternya' sebagaimana didedahkan oleh Dr.Novandri di laman blognya Minda Intelek Melayu (M.I.M).

Jadi sekarang apa yang perlu dilakukan oleh totok-totok PKR adalah kenalpasti identiti lelaki yang bertuala putih tersebut. Jemputlah pakar FBI,KGB,CIA untuk membantu. Kes liwat boleh bayar pakar luar negara takkan untuk mengenalpasti individu dalam video PKR tak mampu bayar?

Lepas itu bila sudah ada bukti bahawa lelaki itu bukan bro Anwar Ibrahim, barulah keluarkan kenyataan dan buat sidang media.

Ini tidak, balik-balik jawapan yang diberikan "kami tidak percaya itu anwar". 'PKR menafikan anwar terlibat". 'Ini kerja keji dan jahat UMNO'.

Balik-balik ayat ini diulang-ulang, guna skrip barulah pulak wahai PKR!!

Sebagai hiburan sebelum menutup cerita... Jom Layan lagi sekali video Papa Jahat ni.. kikiki





Double Y : Kondominium mana pulak kali ni..? Saiful pun ditaler belakang dalam kondo jugak.. kondo disewa untuk dijadikan port ke wahai bro Anwar Ibrahim 'anugerah Tuhan'?

7 comments:

Anonymous said...

betulah condo & betulah hotel, lanson place, jalan ampang, mmg service apt = ada apartment persendirian (dalam condominium complex), ada hotel yg di manage(dalam condominium complex) dan ada SPA skali kat situ, namanya SOMPOTON kalau tak silap, serba serbi ada di situ, lanson place ni ada banyak block, ada dua different condominium complex actually, dah disatukan dan dipanggil Lanson Place. Betul lah apa Dato Eskay cerita, aljuburi memantat kat situ !!!

Anonymous said...

Lanson Place Service Residences


Lanson Place Ambassador Row ( http://www.lansonplace.com/klr_welcome.php )

Lanson Place Ambassador Row residences are on Jalan Ampang Hilir, an avenue in the desired 'Golden Triangle' of districts, covering the embassy quarter, the commercial hub and the city centre.

With embassies and a top notch residential district around you, Kuala Lumpur City Centre with its park, the iconic Petronas Towers and the Royal Selangor Golf & Country Club are 3 minutes drive away. For equine enthusiasts, the Polo and Riding Club is a 5 minute walk. Also within walking distance are three international schools, top end supermarkets and a grocery store.

From Ambassador Row, Kuala Lumpur will come to life for you very quickly.

Kondominium 8 apartments ( http://www.lansonplace.com/kl8_welcome.php )

Kondominium 8 apartments are located next door to Lanson Place Ambassador Row in the desired 'Golden Triangle', covering the embassy quarter, the commercial hub and the city centre.

With embassies and a top notch residential district around you, Kuala Lumpur City Centre with its park and the iconic Petronas Towers are 3 minutes drive away. So is the Royal Selangor Golf & Country Club. For equine enthusiasts, the Polo and Riding Club is a 5-minute walk. You can walk to 3 international as well as several top-end supermarkets and a grocery store.

From Kondominium 8, a full life in Kuala Lumpur is easy to live.


Note:

1. Bukan Condominium Biasa lebih kepada Service Apartment/Hotel (e.g. THE MAPLE SUITE Changkat Raja Chulan dan banyak lagi)
2. One of the facilities in the building ialah Facilities in the building "Sompoton" Spa aka Sarang Pelacuran

Yuseri Yusoff said...

Kepada dua-dua Anon di atas,

Terima kasih berkongsi maklumat pasal kondo tu.. TQ bro!

Dot said...

gang pkr woi! spin jgn tak spin...nwar sekarang mengharapkan pembelaan2 dari nko orang...kalau nko orang boleh spin lagi kenyataan yg ada pada hari ini...maka nko orang betul2 sukarela mengholorkan tengkok nko orang utk dipulas oleh nwar!!!!!!

Anonymous said...

korg memang bodoh, otak dah install ajran upco..kesian aku tegok korg..rakyat skrg dh start nk bangkit korg cuba nk patahkan..apa la nasib korg ni..

Anonymous said...

Assalamualaikum,

kalau suatu hari nanti mahkamah membuat keputusan DSAI tidak bersalah,dan dalang2 didedahkan kepada umum,

Saya tuntut penulis blog ini,untuk tampil dan meminta maaf secara terbuka kepada DSAI.

Anonymous said...

jika kau adalah kau bukannya engkau..
ingatlah..Habuan akan dapat cepat atau lambat..
DSAI waspadalah kamu jika pendedahan
dimana/bila/kenapa/bagaimana/komponen alat rakaman itu diperolehi diperinci,pengakuan c amoi dikata org itu tampil bercakap benar,bila kebenaran diketahui umum...
ingatlah,itulah kamu..
Bila Allah tuhan kamu berkehendakkan sesuatu tiada mustahir bagiNya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...