NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, October 31, 2011

[HOT VIDEO] : Kelantan 'Membangun Bersama Pondan' #saveKelantan




Mungkin tajuk artikel agak keterlaluan, tapi itulah rasanya gelaran yang layak diberikan kepada sebuah negeri yang kononnya mengamalkan pemerintahan Islam serta menerapkan nilai-nilai murni ajaran Islam kepada rakyatnya.

Bila kita sebut mengenai negeri Kelantan iaitu negeri kelahiran saya, ramai yang beranggapan bahawa Kelantan itu bebas dari sebarang aktiviti maksiat, maklumlah ianya diperintah oleh sebuah parti yang paling Islamik di Malaysia iaitu PAS.

PAS memerintah Kelantan lebih 20 tahun, dan saya sendiri membesar dalam suasana 'Islamik' ala PAS iaitu 'Membangun Bersama Islam'.

Pendedahan yang dibuat oleh kickdefella secara jujurnya saya katakan ianya tidak memeranjatkan saya - kerana saya tahu bahawa aktiviti persundalan memang telah lama wujud di Kelantan.

Melihat kegiatan persundalan melibatkan pelacur dan juga pondan begitu berleluasa dan golongan pekerja seks ini hanya berurusan dengan pelanggan mereka di tepi jalan tidak ubah seperti di Pat Pong telah membuktikan bahawa kerajaan pimpinan Nik Aziz di Kelantan sebenarnya gagal menerapkan nilai-nilai Islam yang sebenar dalam diri masyarakat Kelantan sebagaimana dilaungkan mereka.

Maka tidak mustahil jika laporan mengatakan bahawa Kelantan merupakan negeri tertinggi mencatat jumlah pesakit AIDS jika hendak dibandingkan dengan negeri-negeri yang diperintah oleh BN.


YY : Melihat rekod sumbang mahram pun, Kelantan tak mahu kalah dengan negeri-negeri yang diperintah oleh 'kafir' UMNO... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...