NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, October 23, 2011

REFORMIS Hendak Lancarkan BOGEL 2.0 Kerana Ditipu Oleh PKR Selangor

Hiasan semata-mata...
Perjalanan politik di Malaysia ini adakalanya menyakitkan hati, adakalanya sungguh mencuit hati kita yang melihat serta mengikuti setiap isu-isu politik tempatan.

Pembangkang di negara lain tidak pernah membentangkan bajet sebelum pihak kerajaan membentangkannya, tapi pembangkang di Malaysia boleh bentangkan bajet mereka sebelum kerajaan yang memerintah. Dan yang paling mencuit hati bila melihat aksi rebut 'jubah' dewan oleh bekas Speaker DUN Perak yang tidak mampu menerima hakikat bahawa BN telah merampas semula Perak tempoh hari. Akibat gila 'jubah speaker' maka 'beruk-beruk' ini pun bersidanglah bawah pokok.

Hahaha...

Inilah uniknya pembangkang di Malaysia tuan-puan, kali ini kumpulan Gerakan Reformis Malaysia (REFORMIS) menuntut janji-janji dari kerajaan negeri Selangor sebagaimana dijanjikan dua tahun lepas.

Kumpulan REFORMIS ini dijanjikan dana sebanyak RM100,000 setahun. Oleh sebab itu pihak REFORMIS ini tampil mendesak Pakatan Rakyat yang memerintah Selangor segera menunaikan janji mereka atau mereka akan menggerakkan demontrasi BOGEL 2.0

Apa BOGEL 2.0...?

Hahaha...

Eloklah tu, bogellah ramai-ramai mudah sikit abang Anwar pilih lobang siapa paling power.

Sudahlah diperbodohkan oleh Anwar dua tahun lepas, kini puak ini hendak memperbodohkan diri sendiri pula.

Kalau tak bengong mereka takkan masuk PKR...

Klik imej


YY : BOGEL 2.0, BERSIH 2.0 bertakilah kamu sesama sendiri... 

2 comments:

Anonymous said...

aku setuju sangat orang yang ada dlm PKR tu semuanya bengong,ketuanya 100x biol,otaknya ingat juboq juboq pantat pantat

Shacklesmith said...

hahaha.. aku dah lama dengar pasal Gerakan Berani Bogel ni.. mse taun 2009 dulu puak lembu pencacai pakatan haram ni lah kemain lagi pergi tuduh umno yang dalang padehal blogger UMB ngn BPN buat ni jadi bahan ketawa ajer..

giler ke ape pemuda umno yg dalang smua nih.. klu AMK tu aq x heran sbb dorg tu mmg skuad berani kena l!wat.. kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...