BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, October 6, 2011

Selangor Negeri Berkebajikan : Xavier Jeyakumar Baru Sambar Lexus Berharga RM500k...?


Agaknya inilah model Lexus yang dikatakan baru sahaja dibeli oleh Jeyakumar?

Ada cerita-cerita dah mula bertiup kencang di sekitar Selangor mengatakan bahawa Exco Kesihatan Dr. Xavier Jeyakumar baru saja membeli sebuah kereta mewah jenis Lexus. Khabarnya harga untuk sebuah kenderaan tersebut bernilai lebih RM500,000.



Kalau kenderaan jenis Lexus yang berharga lebih dari RM500,000 ini biasanya Lexus LS460 (gambar) yang berharga RM663,117.50. Tak pun jenis LS 460's yang berharga RM797,583.50. Bukanlah kita hendak menuduh Xavier ini songlap duit kerajaan negeri.

Sebab  satu dunia hatta penduduk Somalia pun tahu, YB-YB PKR ini semuanya jujur dan amanah.

Tapi bila rakyat nampak YB yang dipilih oleh mereka bergaya dengan kereta baru walaupun baru saja 3 tahun memegang tampuk kuasa ianya menimbulkan banyak persoalanlah. Kita tak mahu buat tuduhan melulu, sebab itu kita tulis di sini supaya orang-orang yang dekat dengan YB Xavier boleh bagi jawapannya. Hahaha...

Tapi biasalah, bila melibatkan orang PR sahaja tidak kiralah hatta YB mereka mampu memiliki Ferrari sekalipun (Azmin Ali) ianya bukan satu masalah besar bagi penyokong mereka. Ianya bukan rasuah, salah guna kuasa dan sebagainya.

Tapi kalau orang BN yang tukar kereta, naik kereta besar sikit mulalah puak totok PR ini fitnah kata itu hasil rasuah, makan duit rakyat, songlap projek dan banyak lagilah. Agak-agak betul ke cerita yang orang orang Sri Andalas dok kata ni...?

Itu Dr. Xavier Jeyakumar ada jawapannya...

Selepas Azmin Ali bersikap 'rendah diri' dengan bergaya sakan depan Ferrari, kini Exco Kesihatan pula menunjukkan sikap 'rendah diri' mereka.

Inilah contoh YB yang berjuang untuk ekonomi rakyat...

Hahaha...

YY : YB laju tak Lexus...? 

8 comments:

Anonymous said...

sbb tu nk pgg negara ni,lg masyukk beb...klu diorg xpe,jgn umno je....

Anonymous said...

pilihanraya dah dekat... lepas ni dah gerenti kalah.. jadi sambar apa yang ader sebelum berputih mata...ini semua YB HAPRAK dalam FUCKATAN!!!

MPP said...

Nak heran apa bro.. Anwar pun naik Rovers.. Mahal tuuuu...

TAIPINGMALI (TM) said...

Parpu pun pakai camry. Bukn saya kat blogger Pas yg kata

Anonymous said...

ahaha... ini mesti 300 series..mcm boss saya jugak pakai, roadtax dgn insuran je dah 3/4 gaji YB..maintainance kalau kat servis center HQ Kota Damansara mahal giler..barang import dr Jepun katakan..4 tahun jd YB beli keta besau, byk duit, lain lah kalau sebelum jd YB dah ada bisnes lain persendirian atau jadi mana mana direktor ke lain laa..

Mohd Ali said...

Cerita ini 100 % tidak benar !

Sebelum menulis artikel yang menamakan seorang YB - "YOU SHOULD CHECK YOUR FACTS".

Penipu macam penulis ini patut disaman dimahkamah.

So much for responsible blogging

Dazrul said...

sugarbrother species Illuminati yang sponsor kot. Xpun species Gog * Magog.

Anonymous said...

Masa kempen semuanya hak raayat
bila memerentah kebas hak raayat
Butakah mata mu sipisaukarat
Pemimpin tuanhamba punya keparat!

OTOK bisul/karat..kalau cakap benar pun buat2 xpaham!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...